Til vagtlægen med forstoppet 4 årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

TeamRocket

Min datter har haft ondt i maven hele dagen og egentlig også igår, i dag har hun slet ikke kunne komme på wc og sidder bare og græder og græder og græder når hun forsøger. Så vi ringede til vagtlægen og de sagde vi skulle komme med det samme så de kunne kigge på hende, det er en lang tur, og specielt så sent med en ked pige der er sikker på hun aldrig får det bedre. Manden tog afsted med hende fordi jeg skal passe sovende knægt + hun bare gerne vil ha sin far når hun er syg. Men hvad kan de gøre for hende egentlig? Bliver altså stikhamrende tosset hvis de tvang hende ud på en lang kørertur i den tilstand blot for at sige "spis svesker og kontakt egen læge i morgen" eller noget i den dur, desuden hjælper de svesker jo ikke det er forsøgt. ? Anyone? Det er hårdt bare at sidde herhjemme og vente og vide min pige er syg og har ondt uden jeg kan gøre noget som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rosiner, vindruer og ja, svesker. Er det ikke det som plejer at fungere lidt på maven?

Mon mavemassage og cirkelbevægelser på fødderne også virker i den alder?

I hvert fald rigtig god bedring med hende! Stakkels lille pus.

Anmeld

21. oktober 2012

Karina84

Jeg tænker lidt at med vagtlæger er det vel saadan at kan de klare den over telefonen, saa vil de vel helst det, for at spare tid og ressourcer. 

Haaber din lille pige klarer køreturen og at det var den værd, god bedring 

Anmeld

21. oktober 2012

MortilCilas

TeamRocket skriver:

Min datter har haft ondt i maven hele dagen og egentlig også igår, i dag har hun slet ikke kunne komme på wc og sidder bare og græder og græder og græder når hun forsøger. Så vi ringede til vagtlægen og de sagde vi skulle komme med det samme så de kunne kigge på hende, det er en lang tur, og specielt så sent med en ked pige der er sikker på hun aldrig får det bedre. Manden tog afsted med hende fordi jeg skal passe sovende knægt + hun bare gerne vil ha sin far når hun er syg. Men hvad kan de gøre for hende egentlig? Bliver altså stikhamrende tosset hvis de tvang hende ud på en lang kørertur i den tilstand blot for at sige "spis svesker og kontakt egen læge i morgen" eller noget i den dur, desuden hjælper de svesker jo ikke det er forsøgt. ? Anyone? Det er hårdt bare at sidde herhjemme og vente og vide min pige er syg og har ondt uden jeg kan gøre noget som helst

Åh stakkel! Det lyder slet ikke sjovt!

Hvad med lament?

Anmeld

21. oktober 2012

-Sigrid-

TeamRocket skriver:

Det kan være de giver hende en klyx eller noget som sætter gang i det med det samme 

Held og lykke med hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.