en færing til stede til sproglig hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Sara.

Som vil hjælpe med at oversætte en sætning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Jeia

Sara. skriver:

Som vil hjælpe med at oversætte en sætning

Jeg kan godt oversætte

Anmeld

21. oktober 2012

Sara.

Jeia skriver:

Jeg kan godt oversætte

Yaaay mange tak...

Hvad betyder gummusa senastian doyptur i dag ? ( håber jeg har husket nogen lunde med stavningen... )

Og hvis jeg vil skrive "hvor ser du godt ud og sødt dåbsbarn" kan jeg så skrive noget i stil med "eg synes tu ser godt ud. Kram til tu og sikke et fitta doyptur barn..." er det nogen lunde forståeligt? Ved godt det slet ikke er rigtigt, men bare man kan forstå det???

Det en højskole veninde.. som jeg i sin tid lærte små ord af på færøsk... men har desværre glemt en masse. Kan du husleje nogle sjove jeg ikke vil skrive her og mon det er rigtigt at det har af gøre med en dåb???

Anmeld

21. oktober 2012

Jeia

Sara. skriver:

Yaaay mange tak...

Hvad betyder gummusa senastian doyptur i dag ? ( håber jeg har husket nogen lunde med stavningen... )

Og hvis jeg vil skrive "hvor ser du godt ud og sødt dåbsbarn" kan jeg så skrive noget i stil med "eg synes tu ser godt ud. Kram til tu og sikke et fitta doyptur barn..." er det nogen lunde forståeligt? Ved godt det slet ikke er rigtigt, men bare man kan forstå det???

Det en højskole veninde.. som jeg i sin tid lærte små ord af på færøsk... men har desværre glemt en masse. Kan du husleje nogle sjove jeg ikke vil skrive her og mon det er rigtigt at det har af gøre med en dåb???

Hun har stået fadder til et barn, så du har forstået det rigtigt Jeg kan sagtens forstå det du skriver

Anmeld

21. oktober 2012

Sara.

Jeia skriver:

Hun har stået fadder til et barn, så du har forstået det rigtigt Jeg kan sagtens forstå det du skriver

Mange tusind tak for hjælpen

Anmeld

21. oktober 2012

Jeia

Sara. skriver:

Mange tusind tak for hjælpen

Det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.