Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Hvor køber i jeres tv-pakker fra og hvorfor?
Synes simpelt hem det virker så uoverskueligt når man sidder og kigger hvad de forskellige har at tilbyde.
Kortafgift, boks, tv-pakke osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nemesis skriver: ja meget u overskueligt..især når man så også skal huske de ikke er alle udbydere der kan tilbyde det i ens eget område.Jeg har derfor endnu ikke fået skiftet fra det enormt dyre yousee.:-) Sisse
ja meget u overskueligt..især når man så også skal huske de ikke er alle udbydere der kan tilbyde det i ens eget område.Jeg har derfor endnu ikke fået skiftet fra det enormt dyre yousee.:-) Sisse
Det er bare utroligt det er så uoverskueligt
Peanut skriver: Hej alle Hvor køber i jeres tv-pakker fra og hvorfor? Synes simpelt hem det virker så uoverskueligt når man sidder og kigger hvad de forskellige har at tilbyde. Kortafgift, boks, tv-pakke osv.
Uoverskueligt og DYRT! Vi har kun TV2 og DR kanalerne og så har vi valgt at have Viaplay og Netflix, som vi så kan sætte til tv´et, det er nemt og billigere.
/Fenja
vi valgte boxer da tv2 blev betalings kanal. vi valgte den fordi der var mulighed for kun at vælge nogle få kanaler til en fornuftig pris
Fenja09 skriver: Uoverskueligt og DYRT! Vi har kun TV2 og DR kanalerne og så har vi valgt at have Viaplay og Netflix, som vi så kan sætte til tv´et, det er nemt og billigere. /Fenja
Ja det er pokkers dyrt
Har godt hørt lidt om Netflix, hvad går de to ud på? og er der ingen halvårlig afgift osv?
Lone Jakobsen skriver: vi valgte boxer da tv2 blev betalings kanal. vi valgte den fordi der var mulighed for kun at vælge nogle få kanaler til en fornuftig pris
Ja overvejede også boxer indtil jeg så at boksen kostede knap 500 kr og opstartsgebyr på 300 kr. Og så synes jeg det er for dyrt at starte op, for SÅ meget tv ser vi heller ikke
Peanut skriver: Ja overvejede også boxer indtil jeg så at boksen kostede knap 500 kr og opstartsgebyr på 300 kr. Og så synes jeg det er for dyrt at starte op, for SÅ meget tv ser vi heller ikke
jeg mener vi fik et speciel tilbud dengang. men kan faktisk ikke huske det. vi har ikke fastnet lagt ind, og derfor er boxer nok det billigste for os.
Ja det er pokkers dyrt Har godt hørt lidt om Netflix, hvad går de to ud på? og er der ingen halvårlig afgift osv?
Nej ved Netflix betaler du 79 kr om måneden og så har du fri adgang til serier og film. Prøv at gå ind på siden og se - det er jo bare at tilslutte pc til tv og så har du en del film osv du kan se. Men der er selvfølgelig ikke kanaler som TV2 Zulu og Kanal 5.
Fenja09 skriver: Nej ved Netflix betaler du 79 kr om måneden og så har du fri adgang til serier og film. Prøv at gå ind på siden og se - det er jo bare at tilslutte pc til tv og så har du en del film osv du kan se. Men der er selvfølgelig ikke kanaler som TV2 Zulu og Kanal 5.
Tak det vil jeg gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128