TV pakker. Argh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Peanut

Hej alle

Hvor køber i jeres tv-pakker fra og hvorfor?

Synes simpelt hem det virker så uoverskueligt når man sidder og kigger hvad de forskellige har at tilbyde.

Kortafgift, boks, tv-pakke osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Nemesis

ja meget u overskueligt..især når man så også skal huske de ikke er alle udbydere der kan tilbyde det i ens eget område.

Jeg har derfor endnu ikke fået skiftet fra det enormt dyre yousee.

:-) Sisse

Anmeld

21. oktober 2012

Peanut

Nemesis skriver:

ja meget u overskueligt..især når man så også skal huske de ikke er alle udbydere der kan tilbyde det i ens eget område.

Jeg har derfor endnu ikke fået skiftet fra det enormt dyre yousee.

:-) Sisse

Det er bare utroligt det er så uoverskueligt 

Anmeld

21. oktober 2012

Fenja09

Peanut skriver:

Hej alle

Hvor køber i jeres tv-pakker fra og hvorfor?

Synes simpelt hem det virker så uoverskueligt når man sidder og kigger hvad de forskellige har at tilbyde.

Kortafgift, boks, tv-pakke osv. 

Uoverskueligt og DYRT! Vi har kun TV2 og DR kanalerne og så har vi valgt at have Viaplay og Netflix, som vi så kan sætte til tv´et, det er nemt og billigere.

/Fenja

Anmeld

21. oktober 2012

Lone Jakobsen

vi valgte boxer da tv2 blev betalings kanal. vi valgte den fordi der var mulighed for kun at vælge nogle få kanaler til en fornuftig pris

Anmeld

22. oktober 2012

Peanut

Fenja09 skriver:

Uoverskueligt og DYRT! Vi har kun TV2 og DR kanalerne og så har vi valgt at have Viaplay og Netflix, som vi så kan sætte til tv´et, det er nemt og billigere.

/Fenja

Ja det er pokkers dyrt

Har godt hørt lidt om Netflix, hvad går de to ud på? og er der ingen halvårlig afgift osv?

Anmeld

22. oktober 2012

Peanut

Lone Jakobsen skriver:

vi valgte boxer da tv2 blev betalings kanal. vi valgte den fordi der var mulighed for kun at vælge nogle få kanaler til en fornuftig pris

Ja overvejede også boxer indtil jeg så at boksen kostede knap 500 kr og opstartsgebyr på 300 kr. Og så synes jeg det er for dyrt at starte op, for SÅ meget tv ser vi heller ikke 

Anmeld

22. oktober 2012

Lone Jakobsen

Peanut skriver:

Ja overvejede også boxer indtil jeg så at boksen kostede knap 500 kr og opstartsgebyr på 300 kr. Og så synes jeg det er for dyrt at starte op, for SÅ meget tv ser vi heller ikke 

jeg mener vi fik et speciel tilbud dengang. men kan faktisk ikke huske det. vi har ikke fastnet lagt ind, og derfor er boxer nok det billigste for os.

Anmeld

22. oktober 2012

Fenja09

Ja det er pokkers dyrt

Har godt hørt lidt om Netflix, hvad går de to ud på? og er der ingen halvårlig afgift osv?

Nej ved Netflix betaler du 79 kr om måneden og så har du fri adgang til serier og film. Prøv at gå ind på siden og se - det er jo bare at tilslutte pc til tv og så har du en del film osv du kan se. Men der er selvfølgelig ikke kanaler som TV2 Zulu og Kanal 5.

Anmeld

23. oktober 2012

Peanut

Fenja09 skriver:

Nej ved Netflix betaler du 79 kr om måneden og så har du fri adgang til serier og film. Prøv at gå ind på siden og se - det er jo bare at tilslutte pc til tv og så har du en del film osv du kan se. Men der er selvfølgelig ikke kanaler som TV2 Zulu og Kanal 5.

Tak det vil jeg gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.