Frygter min kæreste er kommet galt afsted?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

ja han kørte ca 13.30 skulle bare lige ned i byen og kigge på en enkelt julegave til mig os derfor jeg ikke kunne komme med  Meen! vi bor ca 5 min fra byen og jeg kan slet ikke komme i kontakt med ham tror jeg har ringet over 5 gange nu og den bliver ikke taget, og jeg har samtidig en skidt fornemmelse i kroppen da han ca lidt i 3 ringede og sagde han var på vej hjem!  er skide bange for at der er sket ham noget..

Havde bare lige brug fór luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

roenlund

det er da ikke særlig rart, jeg sender dig et og for at alt er som det skal være.

Anmeld

21. oktober 2012

JS<3

Øv håber ikke der er sket noget 

Kram herfra

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

ja han kørte ca 13.30 skulle bare lige ned i byen og kigge på en enkelt julegave til mig os derfor jeg ikke kunne komme med  Meen! vi bor ca 5 min fra byen og jeg kan slet ikke komme i kontakt med ham tror jeg har ringet over 5 gange nu og den bliver ikke taget, og jeg har samtidig en skidt fornemmelse i kroppen da han ca lidt i 3 ringede og sagde han var på vej hjem!  er skide bange for at der er sket ham noget..

Havde bare lige brug fór luft

Er han stadig ikke kommet hjem???

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for krammerne tøsser, har heldigvis lige hørt fra min kæreste! Han er ok!

Han havde glemt hans mobil i bilen og var taget ind i en butik for at kigge på denne her julegave til mig, og det havde åbentbart taget noget tid da han ville have den helt rigtige til mig!  han undskyldte os for ikke at have taget telefonen med men nu er han ihvertfald på vej hjem, også står den ellers på kinesisk når han kommer hjem!  fik godt nok et chok! så bliver man klar over hvor vigtig man er for hinanden og hvor meget man elsker hinanden i sådan en situation

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Er han stadig ikke kommet hjem???

han er på vej hjem sanne  han var så kørt til hillerød for at finde gaven

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

han er på vej hjem sanne  han var så kørt til hillerød for at finde gaven

Okay... Dejligt!!

Kender mig ved navn og alt muligt... Hmm.. Og du bor i nærheden af Hillerød... Hehe... Så ved jeg vist godt hvem du er

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay... Dejligt!!

Kender mig ved navn og alt muligt... Hmm.. Og du bor i nærheden af Hillerød... Hehe... Så ved jeg vist godt hvem du er

hehe jep its me  

valgte bare lige at være ano da jeg jo intet vidste og om der var sket noget

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

hehe jep its me  

valgte bare lige at være ano da jeg jo intet vidste og om der var sket noget

Ej kan godt forstå det

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ej kan godt forstå det

ja men er sku glad for der ikke er sket ham noget  så når han kommer hjem lige om lidt tager vi ungerne med ned i byen også tager vi på kinesisk restaurant buffet og hygger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.