Er han ikke bare for vild?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Camillos

Dot D skriver:

Uha, har tit haft lyst til at skrive dette, så nu gør jeg det

Har set flere videoer med ham, og jeg tror simpelthen ikke, det er ham, der synger. 

Jeg synger selv, og har derfor lagt meget mærke til hans mund - og hals bevægelser, og det passer bare slet ikke til at synge. 

Så før jeg ser ham synge "live", tror jeg desværre ikke på ham...

Vi har lov til at have hver vores mening hehe .. jeg tror altså den er god nok, ellers ville der ikke være så mange klip med ham .. ....  og hvis det er sandt han kan er det altså vildt heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Camillos

Dinna88 skriver:

Han er et kæmpe talent. Hans udgave af A whole ned world er amazing!

Ja den er

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Dot D skriver:

Har set flere videoer med ham, og jeg tror simpelthen ikke, det er ham, der synger. 

Jeg synger selv, og har derfor lagt meget mærke til hans mund - og hals bevægelser, og det passer bare slet ikke til at synge. 

Jeg synes nu hans mund og hals passer til at det er ham der synger, ja hans adamsæble er ikke så stort, men det er jo helt sikkert også én af grundende til at han kan synge så højt som han kan

Men det at han bevæger sig frem og tilbage mod mikrofonen tror jeg simpelthen ikke han ville gøre hvis han ikke selv sang... Det kan godt være at hans optagelse af selve sangen lapper over hans video og det er derfor han måske ikke synger så meget igennem som han ville gøre når han faktisk sang live, men jeg tror skam det er ham selv der synger

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Jeg synes nu hans mund og hals passer til at det er ham der synger, ja hans adamsæble er ikke så stort, men det er jo helt sikkert også én af grundende til at han kan synge så højt som han kan

Men det at han bevæger sig frem og tilbage mod mikrofonen tror jeg simpelthen ikke han ville gøre hvis han ikke selv sang... Det kan godt være at hans optagelse af selve sangen lapper over hans video og det er derfor han måske ikke synger så meget igennem som han ville gøre når han faktisk sang live, men jeg tror skam det er ham selv der synger

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Camillos skriver:

Synes den her er så smuk!!

http://www.youtube.com/watch?v=Zp1BYzIVi0U&feature=relmfu

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Synes den her er så smuk!!

http://www.youtube.com/watch?v=Zp1BYzIVi0U&feature=relmfu

har selv lige hørt den ... ja det er altså for vildt han kan det der ... 

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Dot D skriver:

jeg tænker lidt at musikken godt kan være lagt på videoen bagefter så det faktisk ikke er er det han står og synger på videoen som vi faktisk hører

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Dot D skriver:

enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.