Ugyldig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.340 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej! Jeg tog her til morgen en graviditetstest, som først viste 2 streger (efter ca 3 minutter) og derefter forsvandt den. Der står på pakken, man kan læse svaret efter 3-10 minutter.
Er den ugyldig? Og hvis ikke, hvad skal jeg så regne med? Er 5 dage over tid. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej! Jeg tog her til morgen en graviditetstest, som først viste 2 streger (efter ca 3 minutter) og derefter forsvandt den. Der står på pakken, man kan læse svaret efter 3-10 minutter.
Er den ugyldig? Og hvis ikke, hvad skal jeg så regne med? Er 5 dage over tid. :s

Prøv en ny?

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

en posetiv test bliver aldrig negativ... tror det er urinen der har givet den 2 streg i en kort periode? 

Anmeld

21. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

Jeg ville også tage en ny test

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg ville også tage en ny test

Tog en ny i aftes, som blev så svagt positiv at den er umulig at fange på et billede. Mens er stadig ikke kommet på trods af murren. Så tager nok en ny enten i aften eller i morgen

Anmeld

22. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Tog en ny i aftes, som blev så svagt positiv at den er umulig at fange på et billede. Mens er stadig ikke kommet på trods af murren. Så tager nok en ny enten i aften eller i morgen

Jeg synes bestemt, det lyder meget som om, du er gravid.

for et mere sikkert resultat snarest.

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg synes bestemt, det lyder meget som om, du er gravid.

for et mere sikkert resultat snarest.

Tog en her til morgen, som var næsten negativ.. Tror næsten det er en bio, ellers forstår jeg godt nok ikke hvad det er :s

Anmeld

23. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Har prøvet noget lignende med en test fra RFSU. Den begyndte med en grumset teststreg, men den forsvandt efter minutter...

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

Tog en her til morgen, som var næsten negativ.. Tror næsten det er en bio, ellers forstår jeg godt nok ikke hvad det er :s

Ja ok, det kan det godt lyde som... Det har jeg også selv prøvet. Hvis du ikke begynder at bløde i løbet af dagen i dag eller i morgen, så prøv en ny test.

Det kan altså også bare være fordi, du er så kort tid henne, så der går lidt tid før du får en helt tydelig streg.

Jeg  for dig.

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja ok, det kan det godt lyde som... Det har jeg også selv prøvet. Hvis du ikke begynder at bløde i løbet af dagen i dag eller i morgen, så prøv en ny test.

Det kan altså også bare være fordi, du er så kort tid henne, så der går lidt tid før du får en helt tydelig streg.

Jeg  for dig.

Begyndte at bløde i går - så det er bare en ommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.