har brug for jeres råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. vi flyttet i maj måned. og her hvor vi bor er der lagt yousee ind. men ærlig talt vi har fundet ud af det er alt for dyrt. vi har mellempakke og bredbånd. giver 580 i mdr for mellempakken (22) kanaler hvor vi kun ser på 6 af dem da resten ikke intressere os. her er følgene kanaler vi bruger mest.kanal 4 tv3 tv2 og charlie.zulu og tv3+... er der nogle måder vi kan få billigere tv på?

vi beholder bredbånd da vi kun giver 199 kr for 10 mbit så det er ikke så galt. men håber i kan hjælpe os med at finde billiger tv for det andet er lige lovlig dyrt til os. vælger at være ano da jeg ikke vil kunne googles på dette. men i kan sikkert se hvem der skriver  håber i vil give jeres ideer til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

baby012

Jeg har ikke nogen tv pakke  

har derimod både nutv og viaplay (samlet 200 om måneden) 

det fingere fint herhjemme, vi har bare en bærbar stående med et af hdmi stilkene i .. Billigt, og iden reklamer  

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg har ikke nogen tv pakke  

har derimod både nutv og viaplay (samlet 200 om måneden) 

det fingere fint herhjemme, vi har bare en bærbar stående med et af hdmi stilkene i .. Billigt, og iden reklamer  

hvad kan man se med viaplay? 

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

hvad kan man se med viaplay? 

Alle tv 3 kanalerne  

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Lahn11 skriver:

Alle tv 3 kanalerne  

Og film selvf.  

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Alle tv 3 kanalerne  

hmm okay. vi ville også gerne kune se tv 2

så duer nok ikke  

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

hmm okay. vi ville også gerne kune se tv 2

så duer nok ikke  

Det er da en del af nutv så vidt jeg husker ? (: 

Anmeld

21. oktober 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Hej piger. vi flyttet i maj måned. og her hvor vi bor er der lagt yousee ind. men ærlig talt vi har fundet ud af det er alt for dyrt. vi har mellempakke og bredbånd. giver 580 i mdr for mellempakken (22) kanaler hvor vi kun ser på 6 af dem da resten ikke intressere os. her er følgene kanaler vi bruger mest.kanal 4 tv3 tv2 og charlie.zulu og tv3+... er der nogle måder vi kan få billigere tv på?

vi beholder bredbånd da vi kun giver 199 kr for 10 mbit så det er ikke så galt. men håber i kan hjælpe os med at finde billiger tv for det andet er lige lovlig dyrt til os. vælger at være ano da jeg ikke vil kunne googles på dette. men i kan sikkert se hvem der skriver  håber i vil give jeres ideer til mig 

Du kan prøve og kigge på Boxer

jeg vil dog personligt ikke anbefale det..
vi havde ikke andet end bøvl med dem, og måtte pænt betale 6 måneder for noget som ikke virkede..

ud af de 6 måneder havde vi fjernsyn samlet 3-4 uger..
resten af tiden havde vi INTET signal. på trodsaf vi bor i århus.

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Du kan prøve og kigge på Boxer

jeg vil dog personligt ikke anbefale det..
vi havde ikke andet end bøvl med dem, og måtte pænt betale 6 måneder for noget som ikke virkede..

ud af de 6 måneder havde vi fjernsyn samlet 3-4 uger..
resten af tiden havde vi INTET signal. på trodsaf vi bor i århus.

havde vi også snakket om men er der ikke noget kort afgift hver 3 mdr også udover ?

Anmeld

21. oktober 2012

Chili

Anonym skriver:

Vi står også og skal flytte, og har lige nu yousee den største pakke, i boligforeningen. 

Jeg sad og kiggede på de forskellige selskabers TVpakker osv. Og jeg kom frem til at yousee er billigst, i forhold til hvilke kanaler vi gerne vil have. 

Ligemeget hvilket selskab du vælger skal man have minimum mellempakken for at få kanal 4, kanal 5, TV3, TV3+ og TV2, desværre  

Det er dyrt at se TV  Så vi beholder yousee, men vælger mellempakken når vi flytter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.