Mon den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

er lige ano da ingen ved vi prøver 

har en ægløsningsberining der siger jeg har ordentlig ægløsning imorgen men hvad jeg ved om udflåd var det så igår , så vi var selvfølgelig sammen og idag er mit udflåd rosa, er der en god chance for vi var heldige at ramme præcis ?

ved mit første barn blev jeg gravid inden vi nåede at planlægge med ægløsningen så er ikk vanr til at skulle holde øje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej tøser

er lige ano da ingen ved vi prøver 

har en ægløsningsberining der siger jeg har ordentlig ægløsning imorgen men hvad jeg ved om udflåd var det så igår , så vi var selvfølgelig sammen og idag er mit udflåd rosa, er der en god chance for vi var heldige at ramme præcis ?

ved mit første barn blev jeg gravid inden vi nåede at planlægge med ægløsningen så er ikk vanr til at skulle holde øje

Altså bruger du en beregner over nettet eller æl-teste? Da man ikke altid kan regne med beregneren, da den ikke er præcis og hver kvinde er forskellig

Men håber det snart er jeres tur og held og lykke 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Altså bruger du en beregner over nettet eller æl-teste? Da man ikke altid kan regne med beregneren, da den ikke er præcis og hver kvinde er forskellig

Men håber det snart er jeres tur og held og lykke 

Har sådan en app på telefonen hvor jeg skal notere mens og hvor kraftig den er alle dage så beregner den en ca ægløsning ud fra det, jeg kan så også der intaste samleje om det er beskyttet eller ubeskyttet så jeg kan se hvornår jeg så er blevet gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.