Mangler inspiration til indretning ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Nettemor

Hej piger og drenge

Vi er ved at flytte lidt rundt på nogle værelser og i den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp

Jeg skal finde et par sengeborde /natlamper. Men har inden anelse om hvilken retning jeg skal gå. Hvad har I eller hvad synes I er smart. Kom gerne med link og billeder

Jeg skal også bruge nogle gode ideer til opbevaring af legetøj! Hvad er smart og praktisk?

kom frisk !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

serinasmor

Nettemor skriver:

Hej piger og drenge

Vi er ved at flytte lidt rundt på nogle værelser og i den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp

Jeg skal finde et par sengeborde /natlamper. Men har inden anelse om hvilken retning jeg skal gå. Hvad har I eller hvad synes I er smart. Kom gerne med link og billeder

Jeg skal også bruge nogle gode ideer til opbevaring af legetøj! Hvad er smart og praktisk?

kom frisk !

Gemmer dig lige og vender tilbage

Anmeld

21. oktober 2012

trunte24

Nettemor skriver:

Hej piger og drenge

kom frisk !

HVilken stil er du til og hvilken prisklasse snakker vi?

Anmeld

21. oktober 2012

Nettemor

trunte24 skriver:

HVilken stil er du til og hvilken prisklasse snakker vi?

Det skal gerne være lidt enkelt og absolut ikke dyrt. Vi er 2 på dagpenge

Anmeld

21. oktober 2012

trunte24

Nettemor skriver:

Det skal gerne være lidt enkelt og absolut ikke dyrt. Vi er 2 på dagpenge

Jeg synes de er her rigtig fine og enkle. Kan godt lide det snakke design og at man kan skjule ledningerne fra fx. mobil oplader i skuffen.

Link

Dette er også rigtig fint. Og dejligt med skufferne i. Så bliver de ikke så hurtigt støvede og man kan gemme ting af vejen.

Link

Anmeld

21. oktober 2012

Nettemor

trunte24 skriver:

De

Jeg synes de er her rigtig fine og enkle. Kan godt lide det snakke design og at man kan skjule ledningerne fra fx. mobil oplader i skuffen.

Link

Dette er også rigtig fint. Og dejligt med skufferne i. Så bliver de ikke så hurtigt støvede og man kan gemme ting af vejen.

Link

Den sidste var rigtig sød ! det var lidt svært at se når jeg er på fra mobilen men vred du om den kommer i andre farver?

Anmeld

21. oktober 2012

trunte24

Nettemor skriver:

Den sidste var rigtig sød ! det var lidt svært at se når jeg er på fra mobilen men vred du om den kommer i andre farver?

Det ser kun ud til at man kan få det i hvid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.