Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dear 2012 Email Lucky Winner,View the attached file for your winning details and contact the claim's manager for claim procedures immediatelyBest Regards,Katherine Irace,Google Online Coordinator.Email: googleverificationdept@hotmail.com
der er hæftet en fil med men tør ikke åbne den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det ville jeg ikke.
Stoler generelt aldrig på udenlandske mail, medmindre det er fra et sted hvor jeg har tilmeldt mig en konkurrence
medmindre du har tilmeldt dig en konkurrence hos Google, så ville jeg ikke åbne den ..
Anonym skriver: Dear 2012 Email Lucky Winner,View the attached file for your winning details and contact the claim's manager for claim procedures immediatelyBest Regards,Katherine Irace,Google Online Coordinator.Email: googleverificationdept@hotmail.com der er hæftet en fil med men tør ikke åbne den
nej
Ikk stol på den , alle udenlandske underlige mails , underlige mails fra skat og så fra banker (ved de gør det med nordeas, fandt ud af det da jeg har danske bank )
men hvertfald sagde de da jeg så valgte at ringe til banken at disse mails skal slettes både fra indbakke og papirkurv, da de bruger dem til at hacke ind i computere osv
så de skal slettes helt
Den skal du IKKE åbne.
har slettet den
Mange tak for jeres hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128