kan det....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hey jeg lavede kyllinge frikadeller igår men glemte a lægge dem på køl spørg for jeg ved nogle gør det men jeg ved ik om mam kan... kan man spise det dagen efter??
Det blev lavet ca 7:15 og har så stået ude til 9 hvor efter det er på køl men kan man spise det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Hey jeg lavede kyllinge frikadeller igår men glemte a lægge dem på køl spørg for jeg ved nogle gør det men jeg ved ik om mam kan... kan man spise det dagen efter??
Det blev lavet ca 7:15 og har så stået ude til 9 hvor efter det er på køl men kan man spise det?

Altså fra kl 19 i går aftes og til i morges kl 9? Så nej det ville jeg bestemtiikke gøre

Anmeld

21. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Ja hvis de bliver varmet op til et vis antal grader, så tror jeg ikke der sker noget.

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Forrådnings processen sker når kødet har stået ude i mere end en time.

altså det er ikke noget du kan se, men bakterierne er blevet meget Aktive, og så på 12 timer :: 

tror jeg ville lave nogen nye .. 

Det værste der kan ske er vel en omgang meget dårlig mave, men det er jo også træls 

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Oki tror jeg lå være så sys bare det så øv når man hade lavet så mange hihi men det kunne gjo godt være man kunne men smider dem ud istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.