Kontanthjælp med to børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg har en lille pige på 3 år og venter barn nr 2. Hvordan er jeg stillet økonomisk på kontanthjælp når jeg har en i forvejen og en på vej? Og hvordan er jeg stillet når baby er kommet til verden?

Som jeg læser det får man ikke mere i kontanthjælp som forsørger hvis der er flere end en, er det rigtig?

Håber nogen kan hjælpe mig, for jeg er for nylig blevet gravid og jeg vil gerne have barnet, men har jeg mon råd til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg har en lille pige på 3 år og venter barn nr 2. Hvordan er jeg stillet økonomisk på kontanthjælp når jeg har en i forvejen og en på vej? Og hvordan er jeg stillet når baby er kommet til verden?

Som jeg læser det får man ikke mere i kontanthjælp som forsørger hvis der er flere end en, er det rigtig?

Håber nogen kan hjælpe mig, for jeg er for nylig blevet gravid og jeg vil gerne have barnet, men har jeg mon råd til det?

det er rigtigt at din kh ikke ændre sig uanset børnemængde....

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

det er rigtigt at din kh ikke ændre sig uanset børnemængde....

Okey, det er jeg jo ked af at høre. Ved du hvordan det er med boligsikring når der er 2 børn?

Anmeld

21. oktober 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Okey, det er jeg jo ked af at høre. Ved du hvordan det er med boligsikring når der er 2 børn?

det afhænger af rigtig mange ting... men det kan man ringe og få oplyst af kommunen et ca. beløb...

jeg vil f.eks. få 3000 med to børn...

Anmeld

21. oktober 2012

TeamRocket

Du får jo børnepenge til den lille. Men kh ændre sig ikke. Og husk at medregne inst regning det er jo også en lidt dyr post hvis man føler man ingen penge har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.