Nogen der har erfaringer med tablets fra lightinthebox.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.273 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

bobbles

Ja har kigget lidt på den hjemmeside de har jo helt vildt billige tablets skal ikke bruge den som sådan selv men det er en julegave til vores store pige. Hun skal først og fremmest bruge den på spil.. Nogen der kender til deres hjemmeside har hørt noget om den ikke kan skrive æ,ø,å pga den er købt i udlandet, nogen der ved om man kan opdatere den til dansk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

bobbles

20. oktober 2012

anynom

http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox. com

Du kan læse lidt anmeldelser her. Du skal dog være obs på, at .com adressen er fra USA og du derfor skal betale både told og skat og derfor er varen næppe billigere end i DK. Ved desværre ikke med æ, ø og å

Anmeld

20. oktober 2012

Pige2009

Frøken Christiansen skriver:

Ja har kigget lidt på den hjemmeside de har jo helt vildt billige tablets skal ikke bruge den som sådan selv men det er en julegave til vores store pige. Hun skal først og fremmest bruge den på spil.. Nogen der kender til deres hjemmeside har hørt noget om den ikke kan skrive æ,ø,å pga den er købt i udlandet, nogen der ved om man kan opdatere den til dansk?

Hvorfor skriver du ikke til dem på hjemmesiden og spørger?

Anmeld

20. oktober 2012

KittyCatta

JulieWH skriver:

http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox. com

Du kan læse lidt anmeldelser her. Du skal dog være obs på, at .com adressen er fra USA og du derfor skal betale både told og skat og derfor er varen næppe billigere end i DK. Ved desværre ikke med æ, ø og å

Læg lige mærke til at alle de gode anmeldelser er skrevet af engelsktalende personer, mens de negative er skrevet af danskere.

Jeg tør ikke handle med lightinthebox.com. Har hørt så meget negativt om dem.

Anmeld

20. oktober 2012

anynom

KittyCatta skriver:

Læg lige mærke til at alle de gode anmeldelser er skrevet af engelsktalende personer, mens de negative er skrevet af danskere.

Jeg tør ikke handle med lightinthebox.com. Har hørt så meget negativt om dem.

Nu har jeg læst de første 4-5 danske anmeldelser og de handler primært om at de skulle betale told og at de er sure over dette. En enkelt handler om en defekt vare (men her svarer kundeservice at kunden skal tage kontakt til firmaet, så finder de ud af noget). Så umiddelbart er mit indtryk, at (danske) folk bliver sure over at skulle betale mere, selvom det er altid har forholdt sig sådan, at man betaler told og afgifter på vare købt i ikke-EU lande.

Kender dog ikke selv til firmaet og har ikke læst alle anmeldelserne derinde, så kan kun forholde mig til det jeg har skrevet herover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.