Min kæreste og jeg har prøvet og få en lille en i mange år først 2 år så holdt vi en pause i 1 år og boede ikke sammen så. vi flyttet så sammen igen i maj 2010 og har prøvet siden på at få et barn
vi har været i gennem pregnyl 5 gange og det tager rigtig hårdt på mig for føler mig syg hver gang jeg får det
vi har valgt ikke og fortælle ret mange i vores familie vi virkelig kæmper for at få en lille en min mor og mormor ved det
jeg er bare nåede der til hvor det vikelig tager hårdt på mig mangler støtte tror jeg. vi snakker om det der hjem men det tager jo hårdt på os begge så vi måske ikke så gode til at snak om det.
Jeg er desværre nåede der til hvor jeg måske burde søge hjælp ved lægen føler ikke der er nogen grunde til at leve hvis man alligevel bare skal gå og være ked af det og ikke kan sove om natten bare jeg sidder selv hjem og siger til mig selv hvordan har du det idag så STORE tuder jeg 
Jeg går hjem kan ikke tag mig sammen til at søge et arbejde fordi jeg er så ked af det og hellere vil bruge de få krafter jeg har på at lave en baby
hjælp har brug for at skrive så jeg kommer ud med nogen ting 

Anmeld