Jeg er ked af det og ved ikke rigtig (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har prøvet og få en lille en i mange år først 2 år så holdt vi en pause i 1 år og boede ikke sammen så. vi flyttet så sammen igen i maj 2010 og har prøvet siden på at få et barn

vi har været i gennem pregnyl 5 gange og det tager rigtig hårdt på mig for føler mig syg hver gang jeg får det

vi har valgt ikke og fortælle ret mange i vores familie vi virkelig kæmper for at få en lille en min mor og mormor ved det

jeg er bare nåede der til hvor det vikelig tager hårdt på mig mangler støtte tror jeg. vi snakker om det der hjem men det tager jo hårdt på os begge så vi måske ikke så gode til at snak om det.

Jeg er desværre nåede der til hvor jeg måske burde søge hjælp ved lægen føler ikke der er nogen grunde til at leve hvis man alligevel bare skal gå og være ked af det og ikke kan sove om natten bare jeg sidder selv hjem og siger til mig selv hvordan har du det idag så STORE tuder jeg

Jeg går hjem kan ikke tag mig sammen til at søge et arbejde fordi jeg er så ked af det og hellere vil bruge de få krafter jeg har på at lave en baby

hjælp har brug for at skrive så jeg kommer ud med nogen ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

bette bebs

Ved slet ikke hvad jeg kan sige af kloge ord, men vil ikke gå forbi uden et ordentlig

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

bette bebs skriver:

Ved slet ikke hvad jeg kan sige af kloge ord, men vil ikke gå forbi uden et ordentlig

mange tak

Anmeld

20. oktober 2012

CH2012

Jeg tror, det er en rigtig god ide at snakke med en læge. Høre hvilke muligheder I har, fortælle hvornår du bliver syg - i forbindelse med hvilken behandling, osv. Derudover tror jeg, det ville være en god ide at finde ud af om der kunne have sneget sig en depression ind hos dig, (og du skal ikk føle nogen skyld i det, hvis det er tilfældet) - men det lyder som om du har brug for at finde mening med livet igen, - udover babyprojekt. For jeg er af den mening, at er man alt for ked af det og alt for langt nede, - så påvirker det desværre også babyprojektet. Evt. skal både dig og din kæreste snakke sammen med en, for det kan virkelig påvirke et forhold sådan noget...

Jeg tænker også, om du ikk har en veninde som du kan snakke med? Det kunne jo godt lyde som om du har brug for at få luftet nogle tanker og følelser og få noget respons på dette.

Dette er bare mine tanker  og så et stort  til dig/jer...

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg tror, det er en rigtig god ide at snakke med en læge. Høre hvilke muligheder I har, fortælle hvornår du bliver syg - i forbindelse med hvilken behandling, osv. Derudover tror jeg, det ville være en god ide at finde ud af om der kunne have sneget sig en depression ind hos dig, (og du skal ikk føle nogen skyld i det, hvis det er tilfældet) - men det lyder som om du har brug for at finde mening med livet igen, - udover babyprojekt. For jeg er af den mening, at er man alt for ked af det og alt for langt nede, - så påvirker det desværre også babyprojektet. Evt. skal både dig og din kæreste snakke sammen med en, for det kan virkelig påvirke et forhold sådan noget...

Jeg tænker også, om du ikk har en veninde som du kan snakke med? Det kunne jo godt lyde som om du har brug for at få luftet nogle tanker og følelser og få noget respons på dette.

Dette er bare mine tanker  og så et stort  til dig/jer...

Har desværre ikke en veninde jeg kan snak med om alt og føler ikke folk forstår mig. de har jo fået børn uden problmer

Anmeld

20. oktober 2012

Millea

Øv hvor er det trist at du har det sådan..!! Men kan godt lidt forstå dig, desværre 

Mit bedste lidt "tøre" råd må være at du tager kontakt til din læge og understreger at det her fylder 100% hele tiden.. 

BP har også fyldt i mit hoved meeeeget længe og ved hvad det gør ved en når det fucking aldrig lykkes, man bliver jo småsindssyg og depri..

Men kæmp videre.. Det skal nok gå, det er jeg sikker på!! 

100 herfra

Anmeld

21. oktober 2012

pcoramt

årh det er bare så svært.. jeg er præcis i det samme som dig... og det er et helvede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.