hjælp søges ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Mor Til Julie<3

Godaften i skønne damer .... Jeg har lige et spørgamål håber nogen af jer kan hjælpe mig .... Jeg har været på p-sprøjte end til den 14 august hvor den udløb og hvor jeg begyndte på mini p-pillerne ..  Men er så stoppet med mini p-pillerneigen her på mandag er det 3 uger siden jeg stoppede med dem har ikke fået mit lort endnu og min kæreste har fået afvide han har super sæd ... Har taget 2 kg på på vare 14 dage og kan selv se min mave er blevet større efter som jeg er på kur osv ... Og er meget træt og meget ondt i maven og min kæreste siger mine bryster er meget spændte ... Kan jeg være gravid evt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

B&J

tag en test

Anmeld

21. oktober 2012

Mor Til Julie<3

B&J skriver:

tag en test

jah, har jeg os overvejet ... Men er det ikke om morgenen det er bedst og gøre det ? eller kan jeg os gøre det nu ?  

Anmeld

21. oktober 2012

FruHolm <3

Mor Til Julie<3 skriver:

jah, har jeg os overvejet ... Men er det ikke om morgenen det er bedst og gøre det ? eller kan jeg os gøre det nu ?  

Hvis det er ca 4 timer siden du sidst var på toilet skulle din test gerne blive næsten lige så tydelig som om morgenen  

Anmeld

21. oktober 2012

B&J

Mor Til Julie<3 skriver:

morgen er bedst men jeg tog min midt på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.