Nu med stor-dreng-seng:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

naomi

vores søn er 2,5 og vi har længe gerne villet have ham i en juniorseng fordi det var ved at være ret hårdt for ryggen at puute ham i og tage ham op af tremmesengen..

puttede ham for en halv time siden og nu sover han uden det mindste problem (7-9-13) Hvor blev min lille baby lige af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Janni.

Tiden flyver bare så hurtigt afsted..  

Anmeld

21. oktober 2012

mustafa ali can

min søn var 2 år da han sov i en udtrækseng med sengehest på og det gik godt nu skal jeg have ham i en større seng så min søn på 2 år 3 mdr kan bruge storbrorens seng

Anmeld

21. oktober 2012

Bebsen

Kan godt forstå du er stolt
Min dreng på 26 mnd kom i junior seng for ca 2 mnd siden, og det er bare gået over al forventning

Kh Ida.

Anmeld

21. oktober 2012

naomi

Bebsen skriver:

Kan godt forstå du er stolt
Min dreng på 26 mnd kom i junior seng for ca 2 mnd siden, og det er bare gået over al forventning

Kh Ida.

ja det er bare så dejligt når det går super

Anmeld

21. oktober 2012

spj

Ja, hvor bliver en babyer lige af.
Min pige på 2,5 kom i junior seng for 14 dage siden også endda en halvhøj en, så hun er bare en stor pige nu. Det er også gået super godt og over alt forventning. Havde frygtede hun ville komme rendende hele aften, men det har hun ikke gjort

Anmeld

21. oktober 2012

naomi

spj skriver:

Ja, hvor bliver en babyer lige af.
Min pige på 2,5 kom i junior seng for 14 dage siden også endda en halvhøj en, så hun er bare en stor pige nu. Det er også gået super godt og over alt forventning. Havde frygtede hun ville komme rendende hele aften, men det har hun ikke gjort

iiihhh hvor godt Tænkte godt på om vi også skulle have en halvhøj men turde simpelthen ikke

Anmeld

21. oktober 2012

spj

naomi skriver:

iiihhh hvor godt Tænkte godt på om vi også skulle have en halvhøj men turde simpelthen ikke

Her var vi enige om at hun skulle have en halvhøj seng eller i hvert fald en seng der kunne laves til halvhøj. Kyllingemor her synes så bare at vi skulle vente med at sætte det halvhøje modul på, men det synes farmand ikke og da det jo var farmand der samlede sengen blev den lavet til halvhøj med det samme.
Det bragte også stor lykke hos vores datter.
Efter hun har fået sin egen stige at kravle på, spørg hun ikke hele tiden om hun må kravle op af vores skuffer i skabet. Ja, hun er en lille klatre abe ??

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Hvor skønt, den er han sikkert rigtig glad for

Vores søn kom også i juniorseng da han var ca. 2,5 år, og han var / er bare så glad for den  I meget lang tid sagde han at det var hans nye seng

De første 14 dage lå han og kaldte på os npr han vågnede, kunne ikke lige finde aúd af at han selv kunne kravle ud af den

Håber jeres søn har sovet godt i nat

Anmeld

21. oktober 2012

naomi

Nessie skriver:

Hvor skønt, den er han sikkert rigtig glad for

Vores søn kom også i juniorseng da han var ca. 2,5 år, og han var / er bare så glad for den  I meget lang tid sagde han at det var hans nye seng

De første 14 dage lå han og kaldte på os npr han vågnede, kunne ikke lige finde aúd af at han selv kunne kravle ud af den

Håber jeres søn har sovet godt i nat

hihii... vores søn lå også og kaldte i morges men mon ikke han lige pludselig finder ud af han bare kan gå ud

Hvad gør i egentlig mht lys? jeg tænker nu hvor det er så mørkt morgen og aften hvad gør i så for at de kan få lys når de vil ud af sengen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.