et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

JS<3

Mødregrupper? Hvordan fungere det, og hvad med tilmelding?

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

th

JS<3 skriver:

Mødregrupper? Hvordan fungere det, og hvad med tilmelding?

Knus herfra

i odense er det sp. der spørger móm man vil det og så danner hun/han en gruppe

Anmeld

20. oktober 2012

JS<3

th skriver:

i odense er det sp. der spørger móm man vil det og så danner hun/han en gruppe

tak (:

Skønt, sp kommer mandag så det bliver spændende.

Går du i mødregruppe?

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tilmelding til mødregruppe forgr gennem din sundhedsplejerske. Hun vil typisk spørge første gang hun er på besøg, om det er noget du er intresserrtet i. Så finder hun nogle andre kvinder i it område, som også lige har født, også sætter hun jer i gruppe sammen. Det plejer at være sådan at første gangs fødene komme i en gruppe og fler gangs fødene i en anden gruppe.

I gruppen finder man så selv ud af hvor tit man vil ses. I min første gruppe startede vi med at ses en gang hver anden uge, men lavede det hurtigt om til en gang i ugen.

Denne gang ses vi en hver torsdag. Syntes det er rigtig hyggeligt! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

th

JS<3 skriver:

tak (:

Skønt, sp kommer mandag så det bliver spændende.

Går du i mødregruppe?

nej, jeg startede i den, men valgte den fra pga. flere ting efter 9 måned.

men skal siges at jeg havde 3 veninder der fødte inden fra 3 måneder. og en svigerinden med 1 uge efter mig, så havde mange at snakke med tingene om.

Anmeld

20. oktober 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Tilmelding til mødregruppe forgr gennem din sundhedsplejerske. Hun vil typisk spørge første gang hun er på besøg, om det er noget du er intresserrtet i. Så finder hun nogle andre kvinder i it område, som også lige har født, også sætter hun jer i gruppe sammen. Det plejer at være sådan at første gangs fødene komme i en gruppe og fler gangs fødene i en anden gruppe.

I gruppen finder man så selv ud af hvor tit man vil ses. I min første gruppe startede vi med at ses en gang hver anden uge, men lavede det hurtigt om til en gang i ugen.

Denne gang ses vi en hver torsdag. Syntes det er rigtig hyggeligt! Vh stine

Okay (:

Jeg vil nemlig super gerne gå i det. Syntes selv det lyder kanon hyggeligt, og så vil jeg sætte stor pris på at tale/ses med andre nybagte mødre. For nøj hvor er der mange spørgsmål når det er ens første barn (:

Tak for dit svar

Anmeld

20. oktober 2012

JS<3

th skriver:

nej, jeg startede i den, men valgte den fra pga. flere ting efter 9 måned.

men skal siges at jeg havde 3 veninder der fødte inden fra 3 måneder. og en svigerinden med 1 uge efter mig, så havde mange at snakke med tingene om.

Nå okay, dejligt (:

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
JS<3 skriver:

Okay (:

Jeg vil nemlig super gerne gå i det. Syntes selv det lyder kanon hyggeligt, og så vil jeg sætte stor pris på at tale/ses med andre nybagte mødre. For nøj hvor er der mange spørgsmål når det er ens første barn (:

Tak for dit svar

Ka jeg godt forstå du gerne vil, jeg er nemlig rigtig glad for min! Vi er også 4 fra min mødregruppe der er begyndt at gå til tumlastik ( baby gymnastik ) + vi har været i baby biograf, og har mødtes på cafe osv, så man møder også nogen som ligesom har den samme tid som en selv. Og selvom man kender hinanden fra start, så har man bare alligevel en masser af snakke om! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.