Sove igennem ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

chael skriver:

Min ældste var 9 uger. Da hun sov igennem.

Min mellemste var 5 uger, da han sov igennem.

Og den yngste var 3 uger, da han sov igennem

Så 3 dejlige nemme unger, der har været god ved deres mor og givet hende, sin dyrebare nattesøvn

*C

Håber vores datter vil gøre som dine børn, for det lyder da helt fantastisk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

LilyMarleen

Alexander sov igennem da han var omkring 1½år
Og Freya sov igennem da hun blev født, fra dag et. 12 timer i træk, hun er 8 måneder, og hun har altid gjort det

Anmeld

20. oktober 2012

Amelia<3

mybaby-girl skriver:

Hvornår sov jeres baby igennem ?? 

Mikkel er 1 mdr og kan mærke at han kan sove mange timer .. Han er blevet ammet i 4 uger og får nu kun flaske, og vi er begyndt med lidt bøvl med mave ... 

Hvilke mme får hun? Har du prøvet at give allomin syrenet? Det har hjulpet min søn med at komme af med afføringen.

Anmeld

20. oktober 2012

Amelia<3

mybaby-girl skriver:

Mikkel er 1 mdr og kan mærke at han kan sove mange timer .. Han er blevet ammet i 4 uger og får nu kun flaske, og vi er begyndt med lidt bøvl med mave ... 

Hvilke mme får hun? Har du prøvet at give allomin syrenet? Det har hjulpet min søn med at komme af med afføringen.

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

Freyasmor skriver:

Du må for guds skyld ikke give dit barn lactulose som en anden skriver!! - Vi gik over til MME efter 1 uge, hun fik self lidt hård mave af det til at starte med ( hvilket er normalt).. Vi gav hende så 20 Ml kogt vand, hvilket løsner op, så de igen kan få det til at fungere..  Så prøv hellere det før du begiver dig ud i Lactulose verdnen.. Det er kun til nødsituation du bør give det, fik jeg afvide af min Sp'.. 

Laktulose er altså ikke farligt.. Selvfølgelig er det ikke godt at give for meget, men det kan være den eneste mulighed hvis barnet har forstoppelse... Her har vores dreng meget slem forstoppelse/hård mave og får 2x5 ml laktulose om dagen.. Mindre hjælper overhovedet ikke, vand/sukkervand hjælper slet slet ikke.. Så hvis han skal af med det er det kun laktulose der kan gøre det.. movicol hjælper heller ikke, mavemassage og cyklen med benene hjælper ikke...

Laktulose er stort set "bare" sukker og derfor ikke farligt, men kan give luft i maven/mavekneb eller tynd afføring hvis de får for meget, og kan ifølge nogle gøre tarmene "dovne", så det er som regel ikke noget man skal give i længere perioder medmindre det er meget slemt... Men man kan sagtens give det et par dage eller en uge for lige at sætte gang i systemet... hellere det end at de ikke kan komme af med afføringen

Anmeld

20. oktober 2012

FruHolm <3

mybaby-girl skriver:

Da Oscar var 1 måned sov han 7 timer vågnede fik mad og sov 5 timer mere om natten , og Da han så var 2 måneder sov han helt igennem mellem 10-14 timer hver nat

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

Vores dreng er 3 mdr og sover ikke helt igennem, men skal som regel kun op én gang om natten og have flaske. Han kommer i seng kl 19 og sover til omkring kl 6-7 stykker og skal som regel have mad ved 2-3 tiden ca, men sover ellers igennem udover den ene gang.. Det hænder selvfølgelig en gang imellem at han skal have to gange...

Mht maven så prøv som en anden også skriver den grønne Allomin.. Nogle har også god erfaring med Nan HA.. Den var ikke god til vores dreng, men det er jo forskelligt hvad der virker på forskellige børn...

Ellers kan du prøve med sukkervand eller bare lidt kogt afkølet vand, mavemassage og cyklen med benene og se om det hjælper, er der intet af det der hjælper så synes jeg du skal prøve med lidt laktulose (hvis altså det er hård mave det drejer sig om).... Snak med din SP eller lægen og se hvad de siger...

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

chael skriver:

Min ældste var 9 uger. Da hun sov igennem.

Min mellemste var 5 uger, da han sov igennem.

Og den yngste var 3 uger, da han sov igennem

Så 3 dejlige nemme unger, der har været god ved deres mor og givet hende, sin dyrebare nattesøvn

*C

Det er da dejligt ...

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Masig skriver:

Vores dreng er 3 mdr og sover ikke helt igennem, men skal som regel kun op én gang om natten og have flaske. Han kommer i seng kl 19 og sover til omkring kl 6-7 stykker og skal som regel have mad ved 2-3 tiden ca, men sover ellers igennem udover den ene gang.. Det hænder selvfølgelig en gang imellem at han skal have to gange...

Mht maven så prøv som en anden også skriver den grønne Allomin.. Nogle har også god erfaring med Nan HA.. Den var ikke god til vores dreng, men det er jo forskelligt hvad der virker på forskellige børn...

Ellers kan du prøve med sukkervand eller bare lidt kogt afkølet vand, mavemassage og cyklen med benene og se om det hjælper, er der intet af det der hjælper så synes jeg du skal prøve med lidt laktulose (hvis altså det er hård mave det drejer sig om).... Snak med din SP eller lægen og se hvad de siger...

Ved godt der er forskel på alle børn - men ville lige høre hva andre gjorde, da jeg bare ikke kan huske hvornår storebror gjorde det herhjemme

Ved storebror havde vi meget bøvl med maven og brugte lactulose, det er absolut sidste udvej for os, hvis vi kommer så langt, så som i skriver herinde, så vil jeg prøve med afkogt vand, vi cykler allerede med benene, og heldigvis har det kun været nogle få aftener hvor han har skreget lidt, og ikk voldsomt, som vi havde med den første ..

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Freyasmor skriver:

Jeg opper' den lige for dig.. 

Jeg kunne godt tænke mig at få et svar på det også.. Vi er også gået på flaske nu, hun er 20 dage idag, men vil gerne vide hvornår vi kan regne med hun sover igennem om natten også?

Bar iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.