vil bare lige dele mine bekymringer... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kender I det, - når man har en fornemmelse af, at der er ugler i mosen?!? Selvom vi bruger prævention, hver gang vi er sammen, min mand og jeg, (jeg bruger pessar, som jeg ellers er glad for), så er jeg alligevel bekymret for at der er noget, der er smuttet,...

Jeg har haft aftenkvalme og halsbrand den sidste uge, har ømme og overfølsomme babser og er hormonella og pivet. Jeg venter mens i morgen, og jeg håber sandt for dydeme, at den kommer. Men, jeg har godt nok mine tvivl. Har slet ikke haft mens smerter den sidste uge, sådan som jeg plejer...

Det er noget æv, hvis det er gået i fisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

B&J

jeg har været på p-piller i 10år nu og for ca 3uger siden troede jeg næsten jeg var gravid hihihihihihi

fordi mine bryster havde aldrig været så ømme jo da jeg var gravid... og det var jo de eneste tegn der var dengang.. men jo min mens kom til tiden som den plejer det var bare mine homoner der var lidt fjollet... kunne heller ikke tro på mine p-piller have svigtet mig for det har de aldrig gjord

engang imellem spiller kroppen nogle pus med en så håber også det er det der sker for dig

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg har været på p-piller i 10år nu og for ca 3uger siden troede jeg næsten jeg var gravid hihihihihihi

fordi mine bryster havde aldrig været så ømme jo da jeg var gravid... og det var jo de eneste tegn der var dengang.. men jo min mens kom til tiden som den plejer det var bare mine homoner der var lidt fjollet... kunne heller ikke tro på mine p-piller have svigtet mig for det har de aldrig gjord

engang imellem spiller kroppen nogle pus med en så håber også det er det der sker for dig

tjooeeee.... jeg har bare den vildeste kvalme... det er sådan noget øv...

nå, men vi må jo tage det som det kommer. Jeg har bare tre børn i forvejen og er lige startet uddannelse, så det er ikke lige det rigtige tidspunkt...

Anmeld

20. oktober 2012

baby012

Har snart to børn lavet på P-ring , så ved hvad du mener

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Har snart to børn lavet på P-ring , så ved hvad du mener

ja, det er jo det. det ville i så fald være andne gang jeg blev gravid på prævention, så vorherre er da lidt rigeligt gavmild... men lad os nu se. Tester i morgen tidlig, for at give både mig og manden ro i sjælen...

Anmeld

20. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

ja, det er jo det. det ville i så fald være andne gang jeg blev gravid på prævention, så vorherre er da lidt rigeligt gavmild... men lad os nu se. Tester i morgen tidlig, for at give både mig og manden ro i sjælen...

Lyder som en god ide, jeg  for kun en streg  

Anmeld

20. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

tjooeeee.... jeg har bare den vildeste kvalme... det er sådan noget øv...

nå, men vi må jo tage det som det kommer. Jeg har bare tre børn i forvejen og er lige startet uddannelse, så det er ikke lige det rigtige tidspunkt...

JAA det er ikke godt men håber da det bare er noget der driller stedet for du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.