Skal Gonal-F tages præcis samme tidspunkt hver dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.806 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

**Ønskebabyen

Ja, overskriften siger jo sig selv, så det behøver jeg vist ikke at uddybe

Vi står og skal I byen o gspise i aften, og vi skal kører 17.30. Jeg har valgt at tage Gonal-F kl 18.00 sammen med næsesprayen.

Tænker så om jeg godt kan tage begge dele kl. 17.30 istedet for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Viventerjer

Ja, overskriften siger jo sig selv, så det behøver jeg vist ikke at uddybe

Vi står og skal I byen o gspise i aften, og vi skal kører 17.30. Jeg har valgt at tage Gonal-F kl 18.00 sammen med næsesprayen.

Tænker så om jeg godt kan tage begge dele kl. 17.30 istedet for?

Den skal helst tages samme tidspunkt hver dag .. Det kan ske at, man tager den en halv time forskudt 1 gang, men jeg har fået afvide at, den helst skal tages samme tidspunkt...

Har du fået sådan et "rejsekit" udleveret, med en lille kanylebox mm. ??

Anmeld

20. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Den skal helst tages samme tidspunkt hver dag .. Det kan ske at, man tager den en halv time forskudt 1 gang, men jeg har fået afvide at, den helst skal tages samme tidspunkt...

Har du fået sådan et "rejsekit" udleveret, med en lille kanylebox mm. ??

Ja, jeg har en kanyle boks (det SKAL man jo have når man skal stikke sig selv og dermed smide nåle ud)

Anmeld

20. oktober 2012

**Ønskebabyen

Ikke flere der kan hjælpe med deres viden/erfaring?

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Ikke flere der kan hjælpe med deres viden/erfaring?

Du kan sagtens tage den forskudt en times tid.

Men du kan også bare tage den med?

Anmeld

20. oktober 2012

dina1980

ingen problem i at tage den kl17.30. men husk nu den skal på køl ss

Anmeld

20. oktober 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

ingen problem i at tage den kl17.30. men husk nu den skal på køl ss

Super. Jeg tager chancen og tager indsprøjtningen 17.30.

Den er skam også på køl, derfor jeg også vil finde det en smule svært at skulle tage den hos dem vi skal besøge. Også lidt svært at gøre det i al hemmelighed

Var ude i noget med at lade den ligge i bilen, som er forholdsvis kold, men så skulle jeg jo også tage den derude

Tak for svar

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Super. Jeg tager chancen og tager indsprøjtningen 17.30.

Den er skam også på køl, derfor jeg også vil finde det en smule svært at skulle tage den hos dem vi skal besøge. Også lidt svært at gøre det i al hemmelighed

Var ude i noget med at lade den ligge i bilen, som er forholdsvis kold, men så skulle jeg jo også tage den derude

Tak for svar

Hvis du læser indlægssedlen står der at den kan være udenfor køleskabet i 28 dage. Så man kan sagtens lade de ampuller man ikke har brugt være i køleskabet, og tage den man bruger med sig når man skal ud. Jeg ved ikke hvorfor de ikke fortæller det på klinikken, men det gør altså livet en hel del lettere. 

Anmeld

20. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ja, jeg har en kanyle boks (det SKAL man jo have når man skal stikke sig selv og dermed smide nåle ud)

Nu var det ikke bare en kanylebox jeg mente, det ved jeg godt man skal have .. Nogle får bare udleveret en rød termotoilettaske hvor der er en mindre boks og lille køle element i, når man får udleveret sin GONAL F.. Jeg tænkte bare det kunne være lettere hvis du kunne have det hele samlet i den og så kunne tage det på toilettet på restaurenten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.