Hvor i Århus kan man få lækker frokost og se barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

tarkoflen

Hej piger

Ja som overskriften siger, hvor i Århus vil I anbefale at man spiser frokost, når man skal have en lille dreng til at sove samtidig med?

Skal hygge med min veninde i morgen og vi skal selvfølgelig kunne holde øje med hendes søn, mens vi spiser! Kan bare slet ikke selv komme på et godt sted!

Så hjæææælp

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Miss BananaHammock

Mener den hedder Sofies forældre - en cafe for forældre med babyer. Der kan du holde barnevognen udenfor og sidde indenfor og se - plus der er masser af plads til at tage barnet med ind. Den ligger i frederiksgade.

HVIS den altså stadig er der - for det er noget tid siden jeg er flyttet fra byen

Anmeld

20. oktober 2012

serinasmor

måske sallings café ... der kan i have barnevognen med ind

Anmeld

20. oktober 2012

Skifreaken

Sofies forældre er jo oplagt, og virkelig et fantastisk sted for børn/babyer med forældre Barnevognen kan køres om i gården, man kan dog ikke sidde og kigge på barnevognen, men har man en alarm med er det super. Lidt længere nede af gaden er der også ind, ved siden af sportsbutikken. Har aldrig været der, men den skulle også være ok.

God hyggedag

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Mener den hedder Sofies forældre - en cafe for forældre med babyer. Der kan du holde barnevognen udenfor og sidde indenfor og se - plus der er masser af plads til at tage barnet med ind. Den ligger i frederiksgade.

HVIS den altså stadig er der - for det er noget tid siden jeg er flyttet fra byen

Har været derinde en gang og der fik jeg kun en bolle, men så dem varmede andet mad i microen.. Men det kan jo bare have været noget af det

Men tak for forslaget, må ned og kigge i morgen.

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

serinasmor skriver:

måske sallings café ... der kan i have barnevognen med ind

Jeg tror desværre ikke de har åben i morgen... Men må undersøge det tak for forslaget

Anmeld

20. oktober 2012

Rsa

De fleste cafeer ved åen, er der udsyn til barnevognen, hvis det er til at få en vinduesplads

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Skifreaken skriver:

Sofies forældre er jo oplagt, og virkelig et fantastisk sted for børn/babyer med forældre Barnevognen kan køres om i gården, man kan dog ikke sidde og kigge på barnevognen, men har man en alarm med er det super. Lidt længere nede af gaden er der også ind, ved siden af sportsbutikken. Har aldrig været der, men den skulle også være ok.

God hyggedag

Vi må ned og kigge på det

Tak for dine forslag

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Rsa skriver:

De fleste cafeer ved åen, er der udsyn til barnevognen, hvis det er til at få en vinduesplads

Det har jeg også tænkt, men tænker lidt om ikke der står borde udenfor, så man risikerer at genere nogle eller at der er nogle der står og ryger lige op af barnevognen?

Vi må gå en tur og kigge på det, der er vist ikke andet for

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Rsa skriver:

Hov og tak for hjæpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.