hvornår har jeres børn fået mobil første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

bobbles

Ja har en pige der lidt efter jul fylder 6 år og skal begynde i skole ved godt det er for tidligt der men hun har allerede styr på det med touch telefoner og tablets for den sags skyld havde selv overvejet at hun skulle have en når hun er omkring 10 år men kender også mange der får som 8 eller 9 årig hvad er jeres meninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

TNBC

Frøken Christiansen skriver:

Ja har en pige der lidt efter jul fylder 6 år og skal begynde i skole ved godt det er for tidligt der men hun har allerede styr på det med touch telefoner og tablets for den sags skyld havde selv overvejet at hun skulle have en når hun er omkring 10 år men kender også mange der får som 8 eller 9 årig hvad er jeres meninger?

når de ønsker sig og har brug for den. det skal ikke bare være for at have en.

Anmeld

20. oktober 2012

Bshizzle

Jeg har en dreng som blir 7 år her til December.. 

Og jeg vil virkelig ikke give ham en telefon nu her. 

Syntes det er alt for tidligt og han har heller ikke et behov for den slags nu. 

Jeg tror vi her hjemme venter et par år endnu (han har endnu ikke snakket om at han vil ha en mobil)..

Anmeld

20. oktober 2012

isabellasmor

Vores datter får nok en når hun begynder at færdes uden mor og far. Eksempelvis fra skole til klub osv. Så vi altid kan komme i kontakt med hende, og hun med os. 

Anmeld

20. oktober 2012

Sara.

Lærke og Nor får først en når de får behov for det... de skal ikke have en bare fordi det er sejt eller en af vennerne har en...

Så vil tro når de selv begynder at gå hjem fra skole eller sådan noget...

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Når han er tolv-tretten år gammel.... Jeg fik først min da jeg var fjorten og jeg har ikke lidt overlast

Anmeld

20. oktober 2012

MariaKyedDK

Frøken Christiansen skriver:

Min søn på 6 ønsker sig meget en mobiltelefon, men det er han alt for lille til endnu...( synes jeg)

og alt efter hvordan han udvikler sig ( han er meget langt fremme) i hans udvikling, så håber jeg at vi kan glæde ham på hans 10 års fødselsdag med en mobiltelefon

Anmeld

20. oktober 2012

Lone Jakobsen

her i huset hedder reglen 9 år.

vi havde snakken da min dattter var 8 år. vi snakkede med skolen, de andre forældre og omgangs kredsen. flere sagde 10 år, men vi mente godt at hun kunne styre det da hun blev 9 år.

Anmeld

20. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg fik min første telefon i 3 klasse, og jeg var ELLE VILD og GLAD for den, men frøkenen herhjemme får ikke en før omkring 11-12 år.

Medmindre det skulle ske at hun som 10 årig har lyst til at skulle gå alene i skole, eller noget - så hun kan komme i kontakt med mig eller sin far for den sags skyld

Anmeld

20. oktober 2012

bobbles

Mange tak for de forskellige svar. Jeg ved dog ikke endnu hvad alder hun skal have en mobil hun har da spurgt efter det som ønske men vi synes stadig det er for tidligt. Vi har dog valgt at give pigerne en tablet i fælles gave her til jul så de bliver fortrolig med det samt it og spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.