please svar, hvor mange icsi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

mab

hej alle damer <3

jeg vil simpelt høre om noget så simpelt som, hvor mange icsi-forsøg var i igennem før det lykkes? og hvor mange børn kom der ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

tarkoflen

mab skriver:

hej alle damer <3

jeg vil simpelt høre om noget så simpelt som, hvor mange icsi-forsøg var i igennem før det lykkes? og hvor mange børn kom der ud af det?

Hejsa

Vi havde et IVF forsøg og så lykkedes det i vores første icsi derefter, jeg er i 12+4 nu og skal skannes på tirsdag, så for at alt er godt

Anmeld

20. oktober 2012

mab

åh hvor er det dog dejligt at høre!
hvorfor gik i først il icsi i andet forsøg'?

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

mab skriver:

Fordi vi i første forsøg ikke fik nogle æg, der havde delt sig rigtigt! Vi fik kun 4 æg ud og to blev fejlbefrugtet og to delte sig ikke korrekt. Derfor ville de ikke tage chancen ved næste forsøg, så derfor ændrede de til icsi 2. gang

Jeg håber det går nemt for jer!

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

I første omgang var det ved 3. ICSI forsøg at det lykkedes at gå til termin.

I denne omgang har vi 1 forsøg tilbage, så håber at det lykkes igen  (3. forsøg)

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

mab skriver:

Lige et tip, jeg kan se du er rimelig ny herinde men hvis du vil sikre dig, at folk opdager, at du har svaret dem, så skal du citere deres indlæg, det gør du i højre hjørne på det indlæg du vil citere

Velkommen på siden, jeg håber du bliver glad for at være her

Anmeld

20. oktober 2012

mab

okay ej dejligt i deler jeres historie!

vi skal til første samtale på torsdag, og aner ikke hvor længe der går inden vi kommer igang - men manden herhjemme er helt overbevist om at det lykkes i første forsøg, og jeg ved bare ikke om jeg skal være så glad og rolig som ham eller trist og skeptisk :-(

Anmeld

20. oktober 2012

mab

mab skriver:

vi skal til første samtale på torsdag, og aner ikke hvor længe der går inden vi kommer igang - men manden herhjemme er helt overbevist om at det lykkes i første forsøg, og jeg ved bare ikke om jeg skal være så glad og rolig som ham eller trist og skeptisk :-(

sådan her?

tak :-D

Anmeld

20. oktober 2012

Wimmie

mab skriver:

hej alle damer <3

1 forsøg og 1 barn 

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

mab skriver:

Det er altid en fordel at være optimistisk og tro på det

Hvis du fra start af ikke tror på at det vil kunne lykkes, bliver det et meget langt forløb.
Men du gør det jo også kun fordi du inderst inde tror at det nok skal lykkes for jer, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.