Hvad bruger du/I til de sarte numser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Ikke af nogen speciel grund faktisk. Min mor er jo dagplejer, og hun bruger skumklude og det var hvad hun anbefalede.

Jeg har dog altid skumklude liggende til når fisen skal vaskes i badet

Ja, man gør vel som man får anbefalet (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

ano14316

M (: skriver:

Inspireret af en anden tråd, blev jeg nysgerrig på, hvad du/I bruger, når de sarte numser skal vaskes.

Så hvad bruger du/I? Begrund gerne! 

Her bruger vi änglamarks baby vat pads, som er sådan nogen store vatrundeller.. Og det er simpelthen fordi hans numse bliver rød af skumklude, eller det blev den da han var helt lille.. og så er vi bare fortsat med vat. 

når vi er på farten bruger vi vådservietter af samme mærke. 

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Hm, det kan jeg godt se, men hvordan kan det så være, at du valgte at skifte? Hvorfor brugte du så ikke skumklude både ude og hjemme?

(det skal ikke læses anklagende, men undrende )

Spørg du bare

Det var for besværligt at slæbe klude med rundt, og ikke alle steder hvor der lige skulle skiftes ble, var der vand. Så vådservietter i pusletasken, meget nemmere at have med på tur.

Jeg tror ikke at vi tænkte så meget over at vi skiftede. Men glemte nogen gange at få vand med ind på puslebordet, hvis det skulle gå stærkt, og ja, til sidst blev baljen sat helt væk

Anmeld

20. oktober 2012

Muhmi

Hvilke vådservietter bruger du?

Har du belæg for, at de dyrere er bedre for de små numser end de billige?

Jeg bruger Änglamark, både bleer og vådservietter

Nope, ikke rigtig, men vil heller ikke tage chancer, når det kommer dertil

For jeg sidder og kigger på en test, hvor at et billigt mærke fra spar faktisk er "vinder" men ikke er svanemærket... Det kommer meget an på at der er så lidt kemikalier i, for mit vedkommende.. Jeg synes de rengør numsen super godt og jeg er tryg ved at bruge dem fordi de ikke giver mit barn rød numse

Har vi i en snæver vending købt en billig pakke vådservietter, så har han fået rød rumpe lige med det samme bagefter og det har simpelthen afholdt mig fra dem

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Okay, det er en helt fair holdning (:

Jeg har ingen erfaringer på området, så jeg prøver bare at danne mig en mening om, hvad vi skal gøre, når vores lille fisk kommer til verden (:

Jeg arbejder i sundhedssektoren og der har vi tit valget mellem vådservietter og skumklude. Og ved større uheld som aff. der virker en skumklud bare bedre. Desuden har man en følelse af at man har "mere" mellem hænderne med en skumklud.

Men vådservietterne er geniale når man ikke har vand ved hånden

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

ano14316 skriver:

Her bruger vi änglamarks baby vat pads, som er sådan nogen store vatrundeller.. Og det er simpelthen fordi hans numse bliver rød af skumklude, eller det blev den da han var helt lille.. og så er vi bare fortsat med vat. 

når vi er på farten bruger vi vådservietter af samme mærke. 

Dem kender jeg ikke - skal de vrides op ligesom skumklude eller?

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Nessie skriver:

Spørg du bare

Det var for besværligt at slæbe klude med rundt, og ikke alle steder hvor der lige skulle skiftes ble, var der vand. Så vådservietter i pusletasken, meget nemmere at have med på tur.

Jeg tror ikke at vi tænkte så meget over at vi skiftede. Men glemte nogen gange at få vand med ind på puslebordet, hvis det skulle gå stærkt, og ja, til sidst blev baljen sat helt væk

Okay (: 

Tak for svar! 

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Muhmi skriver:

Jeg bruger Änglamark, både bleer og vådservietter

Nope, ikke rigtig, men vil heller ikke tage chancer, når det kommer dertil

For jeg sidder og kigger på en test, hvor at et billigt mærke fra spar faktisk er "vinder" men ikke er svanemærket... Det kommer meget an på at der er så lidt kemikalier i, for mit vedkommende.. Jeg synes de rengør numsen super godt og jeg er tryg ved at bruge dem fordi de ikke giver mit barn rød numse

Har vi i en snæver vending købt en billig pakke vådservietter, så har han fået rød rumpe lige med det samme bagefter og det har simpelthen afholdt mig fra dem

Okay, så det er mere din dårlige erfaring med de billige der gør, at du foretrækker de lidt dyrere änglamark, end det er prisen i sig selv?

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

LMX skriver:

Jeg arbejder i sundhedssektoren og der har vi tit valget mellem vådservietter og skumklude. Og ved større uheld som aff. der virker en skumklud bare bedre. Desuden har man en følelse af at man har "mere" mellem hænderne med en skumklud.

Men vådservietterne er geniale når man ikke har vand ved hånden

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Vi bruger jo også selv skumklude ved afføring på sygehuset, og sommetider vådservietter til pers. hyg., men der tror jeg i virkeligheden begrundelsen er økonomi..

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Vi bruger jo også selv skumklude ved afføring på sygehuset, og sommetider vådservietter til pers. hyg., men der tror jeg i virkeligheden begrundelsen er økonomi..

Det har du fuldstændig ret i

Jeg har købt forskellige mærker af vådservietter, og så må vi se hvad jeg ender med at blive mest glad for. (Alle er svanemærkede)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.