Tja, nok mange som kender det.. Orker virkelig ikke min svigerinde nogle gange.. Selvom hun snart er 24 år - er hun stadig umoden (det er også helt fair, men det er nogle gange ikke til at holde ud)
Igår blev hun børnetfornærmet over et eller andet, så det endte med at hun smækkede med døren, gik UDEN at sige farvel..
Oplevelsen igår: hun er åbenbart måske ved at finde sammen med en ex, en som ikke kan med min mands familie, ja ej heller os (vi har givet ham mange chancer, men han tager aldrig tid til vores familie, og vil kun være sammen med hans mor, se gyserfilm eller drikke). Så siger hun: "ja, nu er bip jo blevet single igår, hans ex slog op over sms, det er det man får når man er sammen med en på 20"
Jeg siger så: "ja, det er umoden at slå op over sms, men der er altså også mange over 20, som er lige så umoden. Og bare fordi hun er 20 og han er 26 år, betyder det altså ikke at hun er umoden. Vi kender hende jo ikke"
"Ej, men han skal da ikke være sammen med en på 20, det er da for umoden en pige"
og videre og videre.. Ender med at jeg siger: eller han er sammen med en på 20 (6 års forskel), end en på 40 år 
Ej, så synes vi svigerinde at det var bedre med en på 40..
- Det bunder nok i at hun gerne vil have ham igen (sjovt, at det lige er når han har en kæreste)
Så går der en 1 time, og vi snakker ikke sammen (typisk hende at overhøre alt man så siger til hende)
Så siger hun til sin far: "gå du med over nu og ser på tv'et?"
Svigerfar: "nej, det må blive senere - vil gerne i bad først"
Hun flipper så ud, både på min svigermor og svigerfar, og ligemeget hvad de siger af råd hun kan prøve, bliver hun mere og mere børnefornærmet over det.
Så går der 30 min. og så rejser hun sig op - tager noget fra køleskabet, smækker med døren og er bare gået uden at sige farvel.
Min svigerfar ringer så til hende, da han ikke så hun gik, og hun siger så, at hun vil ikke forklar hvorfor hun er gået, men hun skulle lyde virkelig børnefornærmet over et eller andet.
Min svigermor siger så til min svigerfar, imens jeg sidder lige ved siden af hende: " det er nok bip (MIT NAVN) som har sagt nok"
De kigger så på mig, og jeg forklar så hvad jeg har sagt ang. umodenhed og 20 år..
De siger så, at ja det skulle jeg nok ikke have sagt, for bip bliver jo nemt fornærmet. Hvor jeg siger til det: "ej, det må hun så blive"
Havde lige brug for at komme ud med det..
Og sjovt nok, så handler hende blog (under 2 timer efter) lige om dette emne, og at dem på 20 år bare er så umoden..