Hej derude
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte, så springer lige ud i det.
Synes min kæreste er faldet af på den, jo længere vi har været sammen ift. hyggiejne.
Jeg har været lidt efter ham med hensyn til tandbørstning for synes simpelthen han næsten altid har dårlig ånde. Jeg ved at han ikke altid for børstet tænder morgen og aften, tror han er blevet bedre til det efter jeg prikkede lidt til ham, men han har stadig fårlig ånde næsten hele tiden.
Lugt er bare totalt turn off for mig, så har ikke rigtig lyst til at kysse ret meget og da jeg pt er gravid (uge 31) så er lsyten til sex der ikke rigtig. Så det vi har sammen er kys og kram. Men har bare ikke lyst til at kysse en der har dårlig ånde. Så det bliver til små hurtige tanteagtige kys.
Derudover er han ret dårlig til at priotere at komme i bad, ikke at han lugter, det gør han ikke. Men hans hår er fedtet og barbering er også sjældent.
Tror bare det jeg siger at jeg nok svner lidt at han gider gøre noget ud af sig selv, om ikke andet så for min skyld. Har hørt ham sige at nu behøver han ikke rigtig at gøre noget ud af sig selv, nu har han jo fundet en kæreste. Men jeg gør mig stadig lækker og tænker på hvad han godt kan lide at se mig i osv. (også selvom jeg er gravid)
Er det noget jeg kan tillade mig at snakke med ham om og hvordan gør jeg det. Vil jo ikke såre ham. Kan bare mærke at jeg mangler lidt den gnist vi havde da vi lige havde mødtes (altså sådan at tænde på udseendet, hvis i forstår)
Jeg elsker min kæreste og han er den sødeste, kærligste, tålmodigste og fantastiske kæreste og vi har det rigtig godt sammen. Er meget tætte.
Anmeld