groupon.dk og tilbudsklub-kbh-deals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

bonnie81

hej er der nogen herinde der har erfaringer med disse 2 koncepter???

hilsen karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

sne190810

Ja. Eller,- sådan da

Faren til datteren min har lige benyttet sig af et tilbud derinde, om at komme ned og se fodboldkamp med 2 overnatninger for 2 personer for kun 350 kR!!! Vildt billigt! Så den nappede ham og alle drengene lige et par af. De skal afsted til december

Hvorfor da?

Anmeld

19. oktober 2012

bonnie81

sne190810 skriver:

Ja. Eller,- sådan da

Faren til datteren min har lige benyttet sig af et tilbud derinde, om at komme ned og se fodboldkamp med 2 overnatninger for 2 personer for kun 350 kR!!! Vildt billigt! Så den nappede ham og alle drengene lige et par af. De skal afsted til december

Hvorfor da?

okay det er mere om man kan stole på det det er meget billigt og det man betaler igennem ewire er det også noget man kan stole på ???

Anmeld

19. oktober 2012

sne190810

bonnie81 skriver:

okay det er mere om man kan stole på det det er meget billigt og det man betaler igennem ewire er det også noget man kan stole på ???

Altså ja, umiddelbart virker det da sådan. Kender også nogle stykker fra mit studie som bruger groupon, sweetdeal osv.
Har ikke hørt om noget fusk mht til nogle af stederne.

Anmeld

20. oktober 2012

LR85

Har ikke lige brugt dem du nævner, men har brugt swetdeal, savemyday, takeoffer. 

Det fungere fint

Anmeld

20. oktober 2012

FamilenStorm

bonnie81 skriver:

hej er der nogen herinde der har erfaringer med disse 2 koncepter???

hilsen karina

Min arbejdsplpads har har et tilbud på groupon.. Jeg arbejder i et træninhscenter, hvor vi havde et tilbud på et 10-turskort kort til 99kr (normal pris 445kr) Så det er bare nogle gode billige tilbud de har derinde

Anmeld

20. oktober 2012

bonnie81

LR85 skriver:

Har ikke lige brugt dem du nævner, men har brugt swetdeal, savemyday, takeoffer. 

Det fungere fint

tak for svar

Anmeld

20. oktober 2012

bonnie81

FamilenStorm skriver:

Min arbejdsplpads har har et tilbud på groupon.. Jeg arbejder i et træninhscenter, hvor vi havde et tilbud på et 10-turskort kort til 99kr (normal pris 445kr) Så det er bare nogle gode billige tilbud de har derinde

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.