Hvad tid lukker jeres institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

K&S

Lullaby skriver:

Ja det er også et bøvlet arbejde. Min mand arbejder 20 min væk og møder tidligst kl. 8 så han kunne godt aflevere den lille i bh og så kunne den store bare rende rundt på skolen og lege sammen med de andre børn der er der. Men han synes ikke at morgenen er dejlig når han skal stresse med ungerne (hvilket jeg giver ham ret i) så derfor har vi været så priviligerede at overfor skolen er der en gammel klassekammerat af hans som bor med sine 2 unger som begge går på Steiner. Der bliver de så sat af kl. 7 og hendes 2 børn skiftes til at følge vores i skole/bh. Det betaler vi så for men til gengæld så er morgenen stille og der sidder de og tegner og snakker inden kl bliver 7.30-7.45 og de følges afsted

Fantastisk med dejlige hjælpsomme mennesker, så morgenen ikke bliver stresset - der findes ikke noget værre

Tusind tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

morethanperfect

K&S skriver:

16.15 er alligevel tidligt, hvis man arbejder "normaltid" fra 8-16

Ja det er rigtig tidligt ..

Anmeld

19. oktober 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Ja det er rigtig tidligt ..

Kan I godt få det til at hænge sammen?

Anmeld

19. oktober 2012

MomseJulia

Vores hedder fra 615-1645 og til 1545 om fredagen!
Det er svært at nå om fredagen, jeg arbejder 7-15 de fleste dage! Syntes det er forkert at børnehaverne lukker tidligere om fredagen. F.eks i vores by har alle butikkerne længere åbne om fredagen..

Anmeld

19. oktober 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Kan I godt få det til at hænge sammen?

Hmm altså lige nu ja ..

Men hvis f.eks daniel var alene med børnene , så nej
Han har fri kl. 16 næsten hver dag , andre gange kl. 22 .. Så det ville være umuligt for ham ..
Men nu hvor jeg går på barsel , og starter på skole efter sommerferien næste år , så ja .. Der har jeg ikke så sent fri ..
Og hvis det endelig er , så er min far førtidpensionist så han ville til hver en tid kunne hente hvis det kneb en dag  

Anmeld

19. oktober 2012

Den lykkelige

Min datters dagpleje har åbent til 16.15.. så det "gode" tider du har
Om fredagen er det også 15-30 som din..

Anmeld

19. oktober 2012

foto på lærred

Ved faktisk ikke hvad tid vores åbner, men de lukker kl 17 og fredag kl 16. Jeg synes også 15.30 er meget tidlig også fordi man jo har transport der hen. Har heller aldrig helt forstået det med at institutioner lukker tidligere om fredagen, dem jeg kender (inkl mig selv) har da ikke tidligere fri fordi det er fredag. Men der må jo være noget om det, siden næsten alle lukker så tidligt? Jeg kan godt forstå det er svært for dig at hente til 15.30. Måske det var noget forældrerådet skulle prøve at tage op, hvis der er flere der har svæwww.foto-paa-laerred.dkrt ved tiderne. Så skal der selvfølgelig skæres et andet sted.

Camilla

Anmeld

19. oktober 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Hmm altså lige nu ja ..

Men hvis f.eks daniel var alene med børnene , så nej
Han har fri kl. 16 næsten hver dag , andre gange kl. 22 .. Så det ville være umuligt for ham ..
Men nu hvor jeg går på barsel , og starter på skole efter sommerferien næste år , så ja .. Der har jeg ikke så sent fri ..
Og hvis det endelig er , så er min far førtidpensionist så han ville til hver en tid kunne hente hvis det kneb en dag  

Dejligt for jer  og skønt med bedsteforældre, der gerne henter, hvis det kniber

Anmeld

19. oktober 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Dejligt for jer  og skønt med bedsteforældre, der gerne henter, hvis det kniber

Ja .. For hvi vi begge havde arbejdet til kl. 16 havde vi haft et kæmpe problem .. 

Anmeld

20. oktober 2012

Fenja09

ano14316 skriver:

Hej

Jeg spørger fordi det er enormt svært for mig at få mit arbejde til at gå op med insitutionens åbningstider da jeg er butiksansat. Det betyder at jeg er nød til at arbejde 10 timer hver anden lørdag for at opnå timer nok. 

Magnus' vuggestue (integreret insitution) har disse åbningstider:

Mandag, tirsdag og torsdag 6:30-17:00 
onsdag 6:45-16:45

Fredag 6:30-15:30

Og der er altså bare virkelig tidligt at lukke kl 15.30. 

Vores dp har åben mandag til fredag fra kl. 06.30 - 16.05.

Passer heldigvis fint herhjemme.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.