Udløbet visakort og handel på nettet ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Victoriasmor88

UPS, jeg er kommet til at lave en lille fejl.. Ville her i dag bestille lidt børnetøj på nettet og betaler selvfølgelig med mit visa. De behandler sikkert min ordre først i næste uge, men glemsomme mig opdager så at mit kort udløber præcis på mandag. Jeg har bestilt et nyt og det er jo samme konto det kører fra. Men hvad min min ordre, bliver den bare afvist eller hvordan?

Håber i kan give et svar

Har skrevet til internetforhandleren  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Victoriasmor88

Prinsesse2ben skriver:

UPS, jeg er kommet til at lave en lille fejl.. Ville her i dag bestille lidt børnetøj på nettet og betaler selvfølgelig med mit visa. De behandler sikkert min ordre først i næste uge, men glemsomme mig opdager så at mit kort udløber præcis på mandag. Jeg har bestilt et nyt og det er jo samme konto det kører fra. Men hvad min min ordre, bliver den bare afvist eller hvordan?

Håber i kan give et svar

Slet ikke nogen med et svar ?

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Hvordan kan det udløbe på mandag? Det plejer da først at udløbe ved udgangen af en måned

Anmeld

19. oktober 2012

Mette.

Prinsesse2ben skriver:

Håber i kan give et svar

Jeg har prøvet det samme. Betalingen gik på en fejlkonto i banken også kunne de så se den hørte til mig - så de ringede for at få bekræftet det var rigtigt jeg havde brugt mit kort og derefter trak de så beløbet på min konto.

Så vidt jeg ved fandt firmaet ikke ud af det, da det udelukkende var banken som dækkede det i første omgang.

Anmeld

19. oktober 2012

(august)

Jeg ville bare ringe til dem på mandag og spørge om de kan trække på det gamle eller om du skal lave en ny betilling. 

Anmeld

19. oktober 2012

K&S

Prinsesse2ben skriver:

Håber i kan give et svar

Kort plejer normalt at udløbe ved udgangen af en måned - der er jo kun anført 2 "tal" på kortet (måned og år), så er du sikker på det udløber på mandag?

Man plejer også automatisk at få tilsendt et nyt kort i god tid, inden det gamle udløber

Anmeld

19. oktober 2012

Victoriasmor88

I har allesammen helt ret Men jeg havde for 4 uger siden bestilt nye visakort fordi at det gamle udløb. Så fik jeg lagt det til siden og glemte desværre alt om det nye kort. Men efter 4 uger ophører det gamle kort automatisk, så derfor er det på mandag at det udløber. Jeg har så lige aktiveret det nye kort for ikke at stå uden noget som helst på mandag. Så det gamle kort virker ikke mere nu  Lidt dumt af mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.