Symptomer på kommende mens eller graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg skriver fordi, jeg har nogle tanker jeg har brug for lidt feedback på og har brug for at få ud.

Jeg fik ægløsning søndag d. 14. oktober, og min kæreste og jeg havde sex både lørdag d. 13 og mandag d. 15. oktober. Dagene op til ægløsning havde jeg småkvalme, udflåd og ømme bryster. Ømheden i brysterne har fortsat ligesiden - så nu er vi oppe på, at jeg har ømme bryster i 9 dage. Men jeg har bare aldrig døjet med ømme bryster i forbindelse med menstruation. Tror jeg højest har haft ømme bryster 5 gange, i de 11år jeg har haft menstruation. Og de få gange, jeg har haft ømme bryster, har det højest varede ca. 3 dage. Jeg har dog også niven/jag i underlivet, - lidt a la menstruationssmerter, - så tænker det er optakt til menstruation. Er også træt, men det kan selvfølgelig også være pga. menstruation. Har i de sidste par dage også haft nogle små sidestik-agtige stik i den øverste del af maven - men tænker at dette kan være tilfældigt...

Men hvad tænker I? Kan jo ikk rigtig teste allerede - regner med at teste tirsdag d. 30 - medmindre jeg har fået menstruation inden...

Kunne virkelig godt bruge jeres tanker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MorDk

Hej med dig

Jamen symptomer på graviditet kan minde meget om menses er på trapperne... så det er svært at sige. MEN der er jo en chance for at du ER gravid! Lad os håbe... (hvis det ER det du/I ønsker)  Alle graviditeter er forskellige og det samme er symptomerne... Nogle har MANGE, Nogle har FÅ og Nogle har SLET ingen...

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hej med dig

Jamen symptomer på graviditet kan minde meget om menses er på trapperne... så det er svært at sige. MEN der er jo en chance for at du ER gravid! Lad os håbe... (hvis det ER det du/I ønsker)  Alle graviditeter er forskellige og det samme er symptomerne... Nogle har MANGE, Nogle har FÅ og Nogle har SLET ingen...

Jeg håber SÅ MEGET, at jeg er gravid, og synes bare, at ventetiden er SÅ lang til, at jeg kan teste...

Skal jeg være helt ærlig, så har jeg følelsen af at være gravid - altså jeg føler der er noget. Men jeg er også bange for at blive skuffet, så vil bare gerne snart have svar. Håber SÅ meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.