Jeg forstår ikke min svigermor?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vil gerne advare om et forholdsvis langt indlæg, men har virkelig brug for at lufte mine tanker!!

Pyha, har lige brug for at få luftet mine tanker ud, min kæreste vil self ikke høre på mine tanker omkring dette da det jo omhandler hans mor (Fuld forståelse herfra!)

MEN.... Min svigermor har for 4 dage siden fået Facebook, hun har altid haft en negativ mening om det, at folk skulle fandme ikke vide hvad hun lavede, hvem hun snakkede med og det var bare det rene overvågning osv osv.. Blablabla.. Jeg har så haft det i LAAAANG TID, det samme har min mor.. Min mor havde så her forleden Tagget mig, hvor der stod noget med at hun hyggede med sin datter og barnebarn, jeg skrev så senere i min status at "Har tilbragt dagen med Mormor, hvilket har været helt fantastisk!" Så modtager vi en besked fra min svigermor på min kærestes mobil, "Hvordan kan det være at i altid skriver når i er sammen med (min) familie på facebook, når vi ikke har skrevet noget om at vi besøgte hende her i forgårs på facebook!??? 

Ej men altså, her sidder jeg så og tænker slap dog af?? - DU har LIGE fået facebook, og fordi vi ikke nævner dig i en status så føler du pludselig at der er forskelsbehandling!!?? - Ej men altså.. Er det mig der er helt blank her? - Hun har aldrig kunne lide facebook, da hun ikke havde det, havde jeg aldrig i sinde at ville skrive noget om hende derinde, da hun jo ikke ville ha noget som helst med det at gøre!! 

Oven i hatten har hun spurgt min kæreste hvorfor jeg og min datter bruger så meget tid med min familie, istedet for at gå ture med barnevognen hjem til hende (Hun bor 10 km væk fra os! - hvorimod min mor bor i samme by som mig!!??) 

Sorry piger, jeg holder af min svigermor det gør jeg, hun er skide flink osv, men her må jeg altså stå af og lige komme ud med mine tanker herinde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

dola

Tja jeg synes det er meget naturligt at man "hænger mere ud" med en egen mor, hvis det går hende på må du vel opfordre at sønnike træder i karakter og besøger sin mor!

Selvfølgelig ville jeg forsøge at dele vandene lige på fb, men kender godt din situation! Jeg synes også atdet lige er 10% bedre hos ens egne forældre! Man kan jo godt skrive der har været dejligt uden at de er på fb..  det er ingen hindring for mig!

herfra...!

Anmeld

19. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Det er vel bare hendes måde at sige "jeg er her også" på.

Hun har brug for lidt bekræftelse. Giv hende den dog.

Det koster ikke noget. Og slet ikke på facebook.

(Men kan da godt forstå din umiddelbare reaktion)

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

dola skriver:

Tja jeg synes det er meget naturligt at man "hænger mere ud" med en egen mor, hvis det går hende på må du vel opfordre at sønnike træder i karakter og besøger sin mor!

Selvfølgelig ville jeg forsøge at dele vandene lige på fb, men kender godt din situation! Jeg synes også atdet lige er 10% bedre hos ens egne forældre! Man kan jo godt skrive der har været dejligt uden at de er på fb..  det er ingen hindring for mig!

herfra...!

Du har ret... Hvis hun ikke havde haft sådan en modstandsmening omkring facebook indne hun fik det og at hun ville flippe fuldstændig ud hvis der var så meget som et billede derinde af hende så har jeg aldrig "ville" gøre det, for hun ville jo ikke udstilles, hvordan skulle jeg vide at bare fordi hun nu har fået facebook, så kunne jeg bare skrive løs om hende? --  Jeg er jo ikke sådan en der tænker "hov nu kom svigermor på facebook, nu må jeg hellere bombe hende herinde, så hun ikke føler sig tilsidesat!

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det er vel bare hendes måde at sige "jeg er her også" på.

Hun har brug for lidt bekræftelse. Giv hende den dog.

Det koster ikke noget. Og slet ikke på facebook.

(Men kan da godt forstå din umiddelbare reaktion)

Ja self er hun der også, det er vi da udemærket klar over! 

Men det er da noget af en måde at vise det på syntes jeg! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.