55 ugers tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

modesty

Hej alle,

min dreng er begyndt at opføre sig lidt mærkeligt... Voldsomme humørsvingninger - kan gå fra glad til vred på nul komma fem. Meget mor-syg. Vi bruger en halv time på at putte om aftenen - noget der plejer at tage fem minutter.

Samtidig sker der en masse, både med hans sprog og hans motorik.

Jeg havde fuldstændig glemt at der var noget der hed tigerspring, så lang tid siden er det at han har haft symptomer. men så slog jeg op i Vidunderlige Uger, og hans opførsel passer perfekt på 55 ugers springet (han er lige blevet et år).

Er der andre der også oplevede en reaktion ved det spring? Og hvor lang tid tog det? Det er egentlig slet ikke slemt, specielt når man ved hvad der foregår - men jeg glæder mig til putningen er tilbage på de sædvanlige fem minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Aagaard

Her kan vi også mærke det - især det med humør sving, hun kan blive KNUST over et lille nej men 3 sek senere så er alting godt for nææææ se! der er bamse!
OG hun er mere mor syg end nogen sinde før - mor er bedst kun bedstemor kan konkurerer

Ved desvære ikke noget om hvornår det er ovre - Milja er 1 år og 2½uge og det må altså godt snart gå over!

Anmeld

19. oktober 2012

Mother-love

Ja isabella har været meget ramt af de sidste tigerspring fra hun var et år. Og til nu (17 mdr) herhjemme tager de typisk 14 dage. Og ja de gange jeg har tænkt tigerspring og jeg har været inde og kigge har det passet. Og det er ret beroligende at vide det er det der foregår. Og det gør at ens lunte er meget længere. Fordi man ved hvad der foregår.

Anmeld

19. oktober 2012

L&V

modesty skriver:

Hej alle,

min dreng er begyndt at opføre sig lidt mærkeligt... Voldsomme humørsvingninger - kan gå fra glad til vred på nul komma fem. Meget mor-syg. Vi bruger en halv time på at putte om aftenen - noget der plejer at tage fem minutter.

Samtidig sker der en masse, både med hans sprog og hans motorik.

Jeg havde fuldstændig glemt at der var noget der hed tigerspring, så lang tid siden er det at han har haft symptomer. men så slog jeg op i Vidunderlige Uger, og hans opførsel passer perfekt på 55 ugers springet (han er lige blevet et år).

Er der andre der også oplevede en reaktion ved det spring? Og hvor lang tid tog det? Det er egentlig slet ikke slemt, specielt når man ved hvad der foregår - men jeg glæder mig til putningen er tilbage på de sædvanlige fem minutter.

Åh that one is a bitch. Gud hvor vi kæmper med det. Hun bliver vanvittig vred og hvis vi siger NEJ prøver hun rigtigt at charmerende sig ind og ellers går hun bare amok.. Det tager ca 2timer og putte hende om aftenen og det foregår med skrig og skrål og mor må ikke være uden for rækkevide

Anmeld

19. oktober 2012

modesty

Tak for svar, godt at vide at der er andre. 

Er jeres nætter også bøvlede? Vi var ellers lige kommet ind i en god rytme hvor han kun skulle have sutten 1-2 gange pr. nat og nogle gange sov igennem. Men nu er det hver 2. time og fra kl. cirka 4-6 laver han masser af lyde, som om han drømmer/har mareridt.

Anmeld

19. oktober 2012

L&V

modesty skriver:

Tak for svar, godt at vide at der er andre. 

Er jeres nætter også bøvlede? Vi var ellers lige kommet ind i en god rytme hvor han kun skulle have sutten 1-2 gange pr. nat og nogle gange sov igennem. Men nu er det hver 2. time og fra kl. cirka 4-6 laver han masser af lyde, som om han drømmer/har mareridt.

Som sagt bruger vi LANG tid på putningen også vågner hun bare i et kæmpe skrig om natten hvor det eneste der virker er at ta hende med ind til os. Så vi er ved at trænge til en go natssøvn

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Månsson skriver:

Som sagt bruger vi LANG tid på putningen også vågner hun bare i et kæmpe skrig om natten hvor det eneste der virker er at ta hende med ind til os. Så vi er ved at trænge til en go natssøvn

Ja, jeg har også taget ham ind til mig hver nat/morgen den sidste uge. MEN i nat sov han igennem fra cirka 23:30-05:30! Måske det bare er en enlig svale, men jeg krydser fingre for at det holder... Det var i hvert fald tiltrængt for moren at få sovet i næsten 6 timer i streg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.