Vis mig jeres invitationer :) be om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

foto på lærred

Hej de damer

Vi skal holde dåb for bette pige i december. Og mangler inspiration til invitationerne..

Ved vores store pige lavede jeg dåbskjoler med lyserød sløjfe, så vil gerne lave noget andet denne gang

Så kom frisk,  og på forhånd tak for hjælpen...

Lidt inspiration fra mig af... (det er desværre blandet med lidt andre invitationer også, men en del af mine dåbsinvitationer)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Tullepoder

foto på lærred skriver:

Lidt inspiration fra mig af... (det er desværre blandet med lidt andre invitationer også, men en del af mine dåbsinvitationer)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Ihh hvor er de bare fine, helt klart noget der kan bruges til inspiration  der er ingen undskyldning nu, for ikke at komme i sving

Anmeld

20. oktober 2012

Tullepoder

Lucky05 skriver:

jeg lavede de bleer du snakker om, som invitation. Vil gerne sende billede af invitationen til din mail. 

Tusind tak for mailen, det var bare super fornemt Har allerede købt ind til det, så nu skal de bare laves. Det kunne jo ikke være nemmere

Tak for hjælpen..

Anmeld

21. oktober 2012

MKuhr

den her hjemmeside er bare god

http://www.optimalprint.dk/dab/pige

Anmeld

21. oktober 2012

Lucky05

Tullepoder skriver:

Tusind tak for mailen, det var bare super fornemt Har allerede købt ind til det, så nu skal de bare laves. Det kunne jo ikke være nemmere

Tak for hjælpen..

Super. Du skriver bare til min mail, hvis du har spørgsmål. god fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.