Av for pokker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

isamisa

Hej alle i skønne mennesker :-) 

Jeg har nu haft hævede mandler i snart en uge og jeg er ved at blive sindsyg af det.. Det gør så afsindigt ondt og jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.. Jeg ved at lægen bare vil give mig en recept på et eller andet der ikke virker (har prøvet det før) og sende mig hjem under dynen.. 

Har i nogle råd til hvordan jeg kan lindre smerterne eller hævelsen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

isamisa

slet ingen råd? 

Anmeld

19. oktober 2012

FruHolm <3

isamisa skriver:

Jeg har nu haft hævede mandler i snart en uge og jeg er ved at blive sindsyg af det.. Det gør så afsindigt ondt og jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.. Jeg ved at lægen bare vil give mig en recept på et eller andet der ikke virker (har prøvet det før) og sende mig hjem under dynen.. 

Hvor tit har du hævede mandler?

Anmeld

19. oktober 2012

isamisa

5-6 gange om året.

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

isamisa skriver:

Til børn med hævede mandler er sodavandsis godt.. 

Anmeld

19. oktober 2012

Mother-love

Jeg kan ikke give dig sp mange råd. Jeg havde halsbetændelse ca 10 gange om året fra jeg var helt lille. Og tilsidst gad jeg ikke gå til lægen med det. Og på et tidspunkt fik jegnok. Så jeg fik dem fjernet for ca 3 år siden. Det var et helvede imens det stod på. Men idag er jeg lykkelig for at have fået dem fjernet.
Så vil anbefake dig at få tid ved en øre- næse - halslæge.
Jeg blev først opereret i næsen. Fik rettet min skillevæg da den var skæv hvilket også kan give halsbetændelse fordi man trækker vejret igennem munden og ikke næsen. 4 mdr efterfikjeg fjernet mine mandler da det ikke var nok med næseoperatonen.

Anmeld

19. oktober 2012

isamisa

Problemet er bare at jeg har fået af vide at jeg kun må få fjernet mine mandler når jeg har haft halsbetændelse 7 gange om året. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.