Negativ :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Joerse

Første IVF forsøg i kort protokol var negativ  Øv!!!

Jeg regnede lidt med det da jeg begyndte at bløde i mandags, men en lille bitte del af mig håbede da stadig på et positivt svar..

Det er MEGA øv.. Men nu må vi se at få hovedet højt igen, sygeplejersken sagde at der allerede var lagt en plan for min næste behandling.. Jeg skal melde mig ve næste mens. og så skal jeg igennem lang protokol.  for at det går bedre.. Og manden skal på mandag starte på noget medicin for at forbedre hans sædkvalitet..

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end at fortælle det til nogen og sige ØV gange mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Jeg regnede lidt med det da jeg begyndte at bløde i mandags, men en lille bitte del af mig håbede da stadig på et positivt svar..

Det er MEGA øv.. Men nu må vi se at få hovedet højt igen, sygeplejersken sagde at der allerede var lagt en plan for min næste behandling.. Jeg skal melde mig ve næste mens. og så skal jeg igennem lang protokol.  for at det går bedre.. Og manden skal på mandag starte på noget medicin for at forbedre hans sædkvalitet..

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end at fortælle det til nogen og sige ØV gange mange

Endnu engang en KÆMPE

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

ØV  Det er jeg rigtig ked af at høre.

Man håber jo altid at der er et lille håb, selvom der kommer en blødning.

Håber du kan holde humøret oppe, og lidt skønt at I allerede kan melde jer til igen næste gang, hvis I er klar på det

Må jeg spørge hvad det er for noget medicin din mand skal have?

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

Joersholm skriver:

Øv hvor træls men dejligt for jer, at der er lagt en plan for næste forsøg

Jeg for at det går bedre anden gang

Anmeld

20. oktober 2012

Joerse

Nessie skriver:

ØV  Det er jeg rigtig ked af at høre.

Man håber jo altid at der er et lille håb, selvom der kommer en blødning.

Håber du kan holde humøret oppe, og lidt skønt at I allerede kan melde jer til igen næste gang, hvis I er klar på det

Må jeg spørge hvad det er for noget medicin din mand skal have?

Humøret er godt, alt atget i betragtning..  

Ja det er rigtig skønt, så nu må vi bare vente..

Jeg ved ikke hvad det er for noget endnu, men han skal hente recepten + have taget blodprøve på mandag.. Så jeg kan skrive når jeg ved hvad det er for noget..

Anmeld

20. oktober 2012

Joerse

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls men dejligt for jer, at der er lagt en plan for næste forsøg

Jeg for at det går bedre anden gang

Mange takker..

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Joersholm skriver:

Humøret er godt, alt atget i betragtning..  

Ja det er rigtig skønt, så nu må vi bare vente..

Jeg ved ikke hvad det er for noget endnu, men han skal hente recepten + have taget blodprøve på mandag.. Så jeg kan skrive når jeg ved hvad det er for noget..

Det må du meget gerne, kunne jo være interessant at høre om, inden vi skal i gang med vores sidste forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.