Det næsten for hårdt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

mab

Hej allesammen.

nu det så på torsdag at vi skal ind til vores første samtale på Hvidore hospital - og åh hvor jeg ikke aner hvordan jeg skal føle.

har lyst til at glæde mig helt vildt og tænke at inden længe er vi igang med en behandling, men på den anden side er jeg næsten bange for at glæde mig for meget :-(

og endnu engang er alt dette resultat i en stor diskution, jeg kan snart ikke holde det ud mere, drømmer om børn, ser børn og gravide alle vegne, familien siger hele tiden "når i skal igang..." osv. det er simpelthen for hårdt.

kan man ikke insistere på at få sat flere (2) op på en gang, så man ikke skal igennem det hele en gang til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Nessie

Selvfølgelig skal du da glæde dig til I skal i gang med behandlingen, det er jo et skridt tættere på drømmen om et barn

Det bliver hårdt, det er det for alle, men langt de fleste ender jo heldigvis med at få et barn eller flere ud af anstrengelserne.

Håber I får en rigtig god samtale på klinikken. Har kun hørt godt om den.

Du må sige til familie og venner, at du ikke orker alt for meget snak om behandlingen, men nok skal melde ud når og hvis du har behov for at tale om det.
Vi har valgt kun at fortælle det til nogle få denne gang, for vi orkede ikke alle de spørgsmål og kommentarer som vi fik sidste gang.

I kan godt tale med lægen om at få lagt 2 æg op, men som hovedregel lægger de kun 1 op første gang.
Håber det bedste for jer

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

mab skriver:

Hej allesammen.

nu det så på torsdag at vi skal ind til vores første samtale på Hvidore hospital - og åh hvor jeg ikke aner hvordan jeg skal føle.

har lyst til at glæde mig helt vildt og tænke at inden længe er vi igang med en behandling, men på den anden side er jeg næsten bange for at glæde mig for meget :-(

og endnu engang er alt dette resultat i en stor diskution, jeg kan snart ikke holde det ud mere, drømmer om børn, ser børn og gravide alle vegne, familien siger hele tiden "når i skal igang..." osv. det er simpelthen for hårdt.

kan man ikke insistere på at få sat flere (2) op på en gang, så man ikke skal igennem det hele en gang til?

Hejsa..

Åhh hvor jeg godt kan huske alle de forvirrede følelser der suser rundt i kroppen. Man er så sårbar når man venter på eller er i behandling. Håber det lykkedes hurtigt for jer.

Vi har fået Felix ved hjælp af IVF og det lykkedes i 3 forsøg, men første gang jeg fik æggene sat tilbage, blev Felix siddende.  Vi fik sat 2 æg op, men der var også kun 2 gode æg, og de ville have frosset det ene ned, men da der ca. går 50 % til ved optøning, kunne jeg slet ikke se hvad vi skulle bruge et æg i fryseren til. Så vi bad om at få sat dem begge op, det var de ikke helt vilde med, men accepterede det, da de mente jeg havde en mild grad af endomitriose.

ALT det bedste herfra. Forsøg at holde den positive ånd, det gør det lidt nemmere. Brug barnløshedsgruppen herinde, der er fantastiske piger i samme båd som dig selv.

Vi regner med at starte op med en ny behandlingsrunde til sommer en gang, så vi forhåbentlig kan gøre Felix til storebror.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.