Der er for lidt medicin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Kæresten har idag været på apoteket og hentet min medicin. Jeg skal idag starte på Gonal-F injektionerne, og jeg skal have 112,5 enhed hver aften. MEN!! Når jeg kigger på sprøjten kan den kun trækkes op til 450, dvs der kun er til 4 dage

Jeg har kun fået EN recept på den, og skal først op på klinikken på Fredag den 26/10, og jeg skal jo have Gonal-F indtil.

Jeg er selvfølgelig klar over at jeg bliver nødt til at kontakte klinikken på mandag. Jeg er bare ret uforstående overfor at de vælger kun at give mig en recept?? De ved jo jeg skal have det i min. en uge, men til trods for det får jeg kun en recept, og til en hvor der ikke er nok i....

Har I oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

slet ingen??

Anmeld

19. oktober 2012

HopinWishin

hmm.. jeg oplevede at der ikke var nok kanyler...

sikker på der ikke står 2*gonal  f eller 1 ud af 2 på selve recepten og så har apoteket evt lavet en fejl og kun eksp. en ?.... 

Anmeld

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

HopinWishin skriver:

hmm.. jeg oplevede at der ikke var nok kanyler...

sikker på der ikke står 2*gonal  f eller 1 ud af 2 på selve recepten og så har apoteket evt lavet en fejl og kun eksp. en ?.... 

Jeps, jeg har tjekket den, enda to gange Der var kun til en derpå. Men kan selvfølgelig lige smutte på apoteket imorgen formiddag, og høre dem ad. Jeg har nemlig fået recepten med hjem igen, og det plejer man jo ikke, hvis der ikke er mere på den, kommer jeg lige i tanke om

tak for svar

Anmeld

19. oktober 2012

HopinWishin

**Ønskebabyen skriver:

Jeps, jeg har tjekket den, enda to gange Der var kun til en derpå. Men kan selvfølgelig lige smutte på apoteket imorgen formiddag, og høre dem ad. Jeg har nemlig fået recepten med hjem igen, og det plejer man jo ikke, hvis der ikke er mere på den, kommer jeg lige i tanke om

tak for svar

Jeg arbejder nemlig på apotek =) .... Ofte bruger fertilitetsklinikker bare sån et stempel når de laver recepter... og så kan det godt gå lidt hurtigt.....

Men kan sagtens huske hvordan jeg havde det da jeg skulle tage gonal-f .... Det er altså ikke bare ligesom at tage en Pinex.. man er både spændt og nervøs.... eller ja sådan havde jeg det i hvert fald!

Og pøj pøj med behandlingen

Anmeld

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

HopinWishin skriver:

Jeg arbejder nemlig på apotek =) .... Ofte bruger fertilitetsklinikker bare sån et stempel når de laver recepter... og så kan det godt gå lidt hurtigt.....

Men kan sagtens huske hvordan jeg havde det da jeg skulle tage gonal-f .... Det er altså ikke bare ligesom at tage en Pinex.. man er både spændt og nervøs.... eller ja sådan havde jeg det i hvert fald!

Og pøj pøj med behandlingen

Ja man vil bare have det hele skal være iorden

Igen mange tak, jeg må lige omkring apoteket imorgen

Anmeld

19. oktober 2012

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Kæresten har idag været på apoteket og hentet min medicin. Jeg skal idag starte på Gonal-F injektionerne, og jeg skal have 112,5 enhed hver aften. MEN!! Når jeg kigger på sprøjten kan den kun trækkes op til 450, dvs der kun er til 4 dage

Jeg har kun fået EN recept på den, og skal først op på klinikken på Fredag den 26/10, og jeg skal jo have Gonal-F indtil.

Jeg er selvfølgelig klar over at jeg bliver nødt til at kontakte klinikken på mandag. Jeg er bare ret uforstående overfor at de vælger kun at give mig en recept?? De ved jo jeg skal have det i min. en uge, men til trods for det får jeg kun en recept, og til en hvor der ikke er nok i....

Har I oplevet det??

De har sikkert bare lavet en fejl - der er mange milimeter og dage og doser o.s.v. de skal holde styr på. 

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Hvis du fik recepten med hjem fra apoteket, er jeg sikker på, at der er til en pen mere.
Jeg forstår så bare ikke at du ikke fik det hele med på én gang, det er jo lidt fjollet at skulle derned med få dages mellemrum

Håber der er til en pen mere på den recept du allerede har

Anmeld

20. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Hvis du fik recepten med hjem fra apoteket, er jeg sikker på, at der er til en pen mere.
Jeg forstår så bare ikke at du ikke fik det hele med på én gang, det er jo lidt fjollet at skulle derned med få dages mellemrum

Håber der er til en pen mere på den recept du allerede har

Ja det er lidt fjollet. Nu komme rjeg bare i tanke om, at hun nævnte at der var til at hente crinonen 3 gange, og der sagde jeg at jeg bare skulle have en til at starte med. Så burde hun vel have sagt det med den anden også.

Nå, men jeg nåede ikke apoteket idag, så må derned på Mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.