Anonym skriver:
Hej piger har brug for jeres hjælp .
Min søn har været deltid i vuggestue hvor vi afleverede ham kl 8 til 14 men problemet har været at kl 14 sku de til at spise og det gjorde ham ked af at vi kom og forstyrrede nogle dage nåede han ikk at spise .
Vi betalte 1228kr for deltid Med tilskud
Min mand tjener 13000 kr efter skat og jeg får su på 5000kr
Fra i dag er han på fuldtid hvor vi så skal betale 400 kr mere end før. Så er det op på 1628 kr
Jeg kan se han trives godt der og når vi henter ham vil han sommetider blive og lege videre . Føler det er bedst han er i vuggestuen i længere tid end hjemme. For han keder sig nok lidt herhjemme og lærer mere i vuggestuen.
Men jeg ville hører jer ad om det er en dårlig ide med at betale 400 kr mere om måneden med det indtægt vi har? Er der en som har erfaring
Kan I klare de ekstra penge om måneden, så er de da godt givet ud til et barn der stortrives.
Mere kan man vel ikke sige til det 
For stiller man det op, så er det jo ikke engang, hvad man giver for en god middag på Jensens bøfhus, og det er så kun et par timers glæde.
Nu har I en dreng, der er glad og har det skønt hver dag i en hel måned, og så kan man vel sige, at de penge er så rigeligt givet godt ud.

Kærligst
Sussie
Anmeld