Søs Fenger vuggeviser, ihh hvor er den altså bare god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

tarkoflen

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet ret pjattet med søs fengers cd med vuggeviser! Købte den i forgårs og nej hvor er den bare fin!

Andre der er lige så begejstret som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Maise86

Den er bare RIGTIG god! Købte den for 4 år siden og begge mine børn hører den hver aften når de falder i søvn

Anmeld

21. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Yes, den er skøn

Vi lytter også ofte til den.

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

Maise86 skriver:

Den er bare RIGTIG god! Købte den for 4 år siden og begge mine børn hører den hver aften når de falder i søvn

Jeg synes bare at hendes fortolkninger af sangene er fantastiske! Og så hyggeligt med sang man kan huske fra sin barndom uden de er sunget af et skingert børnekor

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

AnjaM skriver:

Yes, den er skøn

Vi lytter også ofte til den.

Jeg synes bare at hendes fortolkninger af sangene er fantastiske! Og så hyggeligt med sang man kan huske fra sin barndom uden de er sunget af et skingert børnekor

Anmeld

22. oktober 2012

HelleBelle

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet ret pjattet med søs fengers cd med vuggeviser! Købte den i forgårs og nej hvor er den bare fin!

Andre der er lige så begejstret som mig

Den ER nemlig bare skøn, Malte har hørt den siden han var en lille bebs så den virker bare så beroligende på ham stadig. Han vælger den dog ikke selv men protesterer ikke hvis jeg sætter den på ved sengetid. (Malte er 8år og vælger han selv er det star wars temaer )

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

HelleBelle skriver:

Den ER nemlig bare skøn, Malte har hørt den siden han var en lille bebs så den virker bare så beroligende på ham stadig. Han vælger den dog ikke selv men protesterer ikke hvis jeg sætter den på ved sengetid. (Malte er 8år og vælger han selv er det star wars temaer )

Fedt at l stadig hører den! Jeg synes også den er så fin! Mon ikke også den er beroligende, når han har hørt den i så mange år

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Ihhh den må jeg sætte på Lillepigens dåbsønsker ♥

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Ja gør lige det, den er simpelthen bare så sød, og hun synger så fint og roligt

Anmeld

22. oktober 2012

HelleBelle

MorDk skriver:

nemlig! genial gaveide´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.