Bedste gyserfilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

betski

Hvis du skulle vælge én og kun én gyserfilm - hvilken skulle det så være.

Jeg selv er lidt en sucker for Paranormal Activity - specielt nr 3. Så jeg glæder mig meget til at se 4éren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

4kløver

En gamle film der hedder Den usynlig forfølger.

Anmeld

19. oktober 2012

Bebsen

The collector http://www.imdb.com/title/tt0844479/ er en af dem - føj den er klam!

Anmeld

19. oktober 2012

Miss Kat

The Ring... The Grudge... Hvis temaet er spøgelser, dør jeg lidt indeni... Har dog set begge film igen for nyligt, og det er som om, de er blevet lidt langsomme. Tempoet har vel ændret sig i nyere film, og det vænner man sig nok til.

Anmeld

19. oktober 2012

Muhmi

Bebsen skriver:

The collector http://www.imdb.com/title/tt0844479/ er en af dem - føj den er klam!

The collector er også klam.. Men mest fordi de fælder bare er über nederen at vade i...

Anmeld

19. oktober 2012

DLM

Dead Silence Poster

den er scary dukker og demoner... så er jeg bange

Anmeld

19. oktober 2012

Flødebollen

betski skriver:

Jeg selv er lidt en sucker for Paranormal Activity - specielt nr 3. Så jeg glæder mig meget til at se 4éren

Nattevagten er til stadighed den klammeste film, jeg har set... "Lille Lise let på tå" - åh, det løber mig koldt ned af ryggen!

Anmeld

19. oktober 2012

Team Putte

betski skriver:

Er pjattet med Saw-filmene! Alle 7 faktisk men min yndlings er 5'eren! Über fed!

Anmeld

19. oktober 2012

Team Putte

Kathepige skriver:

Nattevagten er til stadighed den klammeste film, jeg har set... "Lille Lise let på tå" - åh, det løber mig koldt ned af ryggen!

Haha skidt at jeg så synger Lille lise let på tå for min datter på knap 4 mdr herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.