Nogen der vil sy et forlæder til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Isaac's mor

Hej med jer!

Jeg har en Silvercross og jeg synes bare det der forlæder sidder SÅ tæt! hvis min søn skal have en tyk dyne bliver han fuldstændig klemt dernede, og det bliver for koldt til vinter uden... Så fik jeg den idé at man måske kunne sy et selv. Et som er vandtæt (hvis den kan lade sig gøre?) uden på og dyne/tæppe agtigt inden i.. Men nu er det sådan at jeg ikk selv kan sy og har heller ikk matriale til det. Så hvis nogen kunne tænke sig at hjælpe mig ville det være fantastisk! (Vil selvf.!!! betale for det )

Håber nogen vil hjælpe!! Mvh Sophie

Lige et billede af Silvercross forlæder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Bare til info hedder det et forlæder. Og jeg tror det bliver svært at sy et nyt, som har den samme isolerende evne som den originale. 

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Rikke&Liam skriver:

Bare til info hedder det et forlæder. Og jeg tror det bliver svært at sy et nyt, som har den samme isolerende evne som den originale. 

AAH, prøvede at slå det op men kunne sgu ikk finde det

Nej det tænkte jeg nok Men så det jo godt man har et ragnslag

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Sophie.Hammershøy skriver:

AAH, prøvede at slå det op men kunne sgu ikk finde det

Nej det tænkte jeg nok Men så det jo godt man har et ragnslag

regnslag*

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Rikke&Liam skriver:

Plus bruger ogs allerede et strik tæppe som er syet sammen med et tykt tæppe som jeg ligger ovenpå dynen.. Men synes bare ikk det godt nok til vinter

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Sophie.Hammershøy skriver:

Plus bruger ogs allerede et strik tæppe som er syet sammen med et tykt tæppe som jeg ligger ovenpå dynen.. Men synes bare ikk det godt nok til vinter

Har du overvejet en voksi pose? Det er supervarme og rigtig hyggelige for ungerne at ligge i

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Rikke&Liam skriver:

Har du overvejet en voksi pose? Det er supervarme og rigtig hyggelige for ungerne at ligge i

Ja har tænkt på det på et tidspunkt, det kunne da godt være jeg skulle finde ud af det i stedet. Men ser lige om det måske er nogen der kan dette i stedet. Men tak for tip

Anmeld

19. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Er ikke så god endnu at jeg vil give mig i kast med det.. men man kan vel sy det af det her:
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_ id=6290

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Ravnholt skriver:

Er ikke så god endnu at jeg vil give mig i kast med det.. men man kan vel sy det af det her:
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_ id=6290

Ja lige præcis!

Anmeld

21. oktober 2012

Isaac's mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.