ægbasserne skal ud i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

dina1980

imorgen skal jeg have dem ud, endelig, var til scanning sidste gang i går, og et af æggene var 25, det har jeg aldrig haft, kun 22.

og så for jeg et æg op på mandag og så det ruge tid, håber det lykkeds. rigit god weekend alle i dejlige mennesker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Viventerjer

dina1980 skriver:

imorgen skal jeg have dem ud, endelig, var til scanning sidste gang i går, og et af æggene var 25, det har jeg aldrig haft, kun 22.

og så for jeg et æg op på mandag og så det ruge tid, håber det lykkeds. rigit god weekend alle i dejlige mennesker. 

for dig

Anmeld

19. oktober 2012

tarkoflen

dina1980 skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for, at de små æggebasser deler sig perfekt, så der snart er en lille baby på vej til jer

Anmeld

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

Ej hvor dejligt Jeg skal starte på Gonal-F idag, og så skal de små ægbasser bare vokse sig store og fine!

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Held og lykke

Anmeld

20. oktober 2012

dina1980

en lille opdate, det gik rigtig godt,  næsten smertefrit, fik 8 gode æg ud, men det blev ik til ivf, men til icsi i stedet, for min kæreste har været syg og så var de ik så gode, kun på 19millioner, så nu håber vi bare at de ikke ringer mandag hvor jeg skal have et æg op.

ønskebabyen, det er ik slemt med gonal-f syntes du, håber du for rigtig gode og store ægbasser

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

dina1980 skriver:

en lille opdate, det gik rigtig godt,  næsten smertefrit, fik 8 gode æg ud, men det blev ik til ivf, men til icsi i stedet, for min kæreste har været syg og så var de ik så gode, kun på 19millioner, så nu håber vi bare at de ikke ringer mandag hvor jeg skal have et æg op.

ønskebabyen, det er ik slemt med gonal-f syntes du, håber du for rigtig gode og store ægbasser

Det var da en fin høst

Det var lige så mange som vi fik ud, og vi endte også i icsi, og ja nu er jeg gravid, så jeg alt hvad jeg kan, at l får samme gode resultat

Anmeld

20. oktober 2012

dina1980

Ej hvor skønt, stort tillykke til jer, det sku lykken

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

dina1980 skriver:

Det lyder som om det er gået rigtig godt
Fint antal æg, og 19 mill. lyder da ikke dårligt, så der er vel gode chancer
(Her er under 1 mill. sædceller, så jeg synes jo at 19 mill. lyder vildt )

Anmeld

21. oktober 2012

dina1980

vi fik at vide at 19 var meget lidt, men 1 mil er nu meget mindre, for du så os behandlinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.