Nem salat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.302 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Pige2009

Hej alle.

Jeg får gæster imorgen og vi skal have kyllingeinderfilét smurt med pikantost og indhyllet i parmaskinke. Dertil serverer jeg bagekartofler med græsk yoghurt rørt op med hvidløg. Men jeg skal bruge en nem salat/grøntsager at servere til, der ikke er alt for svær og tidskrævende at lave.

Forslag!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Dinna88

Jeg tænkte med det samme smørstegte asparges - de smager desuden genialt med græsk youghurt med hvidløg!

Anmeld

19. oktober 2012

TR

Baagøe skriver:

Hej alle.

Jeg får gæster imorgen og vi skal have kyllingeinderfilét smurt med pikantost og indhyllet i parmaskinke. Dertil serverer jeg bagekartofler med græsk yoghurt rørt op med hvidløg. Men jeg skal bruge en nem salat/grøntsager at servere til, der ikke er alt for svær og tidskrævende at lave.

Forslag!?

Tomat salat

Anmeld

19. oktober 2012

Muhmi

Tomat salat

Med masser af løg og feta... Nom nom

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

Baagøe skriver:

Hej alle.

Forslag!?

Jeg elser personligt følgende salat, der består af:

Spinat, ærter, valnødder, feta og avokado. 

Spinaten skylles, der hældes frosne ærter på. Avokadoen skæres i små stykker, og fetaen smuldres over salaten. Til sidst knuses valnødder groft og drysses over.  

Har endnu ikke mødt nogen, der ikke kunne lide denne salat! (:

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

Bønnesalat!

Den tager måske 5-10min at lave.

Du hælder kogende vand over frosne grønne bønner, og lader det stå i 2 min.. Skærer rødbeder (plejer at bruge dem fra glas )advokado, rødløg  og fetaost i tern. Når bønnerne er kølet af, blander du det hele sammen, og "pynter" med lidt ekstra feta.

Det smager bare godt og friskt! Og går til det meste mad

Anmeld

19. oktober 2012

Stumpen

Iceberg, agurk, ananas og rosiner  Lækkert, frisk og hurtigt 

Anmeld

19. oktober 2012

tarkoflen

Vi plejer at lave en salat med æblebåde, avocado, salat nogle ristede nødder eller kerner alt efter hvad du lige har i skabet og en lækker dressing med citron, honning, sennep, salt, peber og olivenolie

Det har jeg endnu ikke mødt nogle, der ikke synes var lækkert

Anmeld

19. oktober 2012

TR

Muhmi skriver:

Med masser af løg og feta... Nom nom

Nemlig og så lige en olie dressing hen over Muuums ..

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Jeg tænkte med det samme smørstegte asparges - de smager desuden genialt med græsk youghurt med hvidløg!

Mums! Hvide eller grønne? Dem vil jeg lige have in mente til næste gang. Har desværre været nødt til at aflyse gæster, da min datter er syg og det var endda hendes fødselsdag, vi skulle holde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.