110811 skriver:
Det handler ikke om mit barn, men om mig selv 
Jeg har den dårlige vane at jeg bider negle. Det resulterer i neglerødder som nogen gange gør ondt. Denne gang har jeg fået SINDSSYG betændelse!! Men det er lukket inde i fingeren. Det er hele vejen rundt om neglen, og halvdelen af min finger er helt hævet op, rød og meget øm og varm. Indeomkring neglebåndet er det begyndt at blive gult, måske neglebåndet er ved at slippe, eller er det betændelse man kan se. Der kommer ikke noget ud, men skal jeg prikke hul på det? Ringer til lægen? What to do? Har haft det i 2 døgn.
Jeg har selv lange negle, og nogle gange så knækker de langt inde - og av for hulen da.
Her sidst knækkede min tommelfingernegl og jeg fik også betændelse, jeg plejer dog at lade det være eller komme fingeren i sæbevand mindst en gang om dagen.
Jeg tror virkelig ikke at man kan gøre meget andet end at prikke hul og bruge sæbevand til at rense med.
Har også døjet meget med betændelse i mine tånegle, der fik jeg så lavet et kirurgisk indgreb, men igen så skulle de renses i sæbevand bagefter mindst en gang om dagen (altså sæbespåner og vand)
Anmeld