blivee snart rigtig ked:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

naomi

ved godt det er komplet latterligt men blev bare RIGTIG RIGTIG ked af det nu her fordi jeg IGEN stod med en negativ gtest. Hvis jeg er gravid er jeg 3+5 i dag. Har symptomer som ømme bryster og murren/stikken i maven og så skal jeg ellers lige love for jeg fik kvalme i går aftes  Var SÅ tæt på at brække mig... Med min søn kunne jeg teste positiv før tid så det er nok det jeg forventer jeg også kan hvis jeg er gravid nu... er bare så skuffet og ked af det... kom nu med to fine streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

AnneH

naomi skriver:

ved godt det er komplet latterligt men blev bare RIGTIG RIGTIG ked af det nu her fordi jeg IGEN stod med en negativ gtest. Hvis jeg er gravid er jeg 3+5 i dag. Har symptomer som ømme bryster og murren/stikken i maven og så skal jeg ellers lige love for jeg fik kvalme i går aftes  Var SÅ tæt på at brække mig... Med min søn kunne jeg teste positiv før tid så det er nok det jeg forventer jeg også kan hvis jeg er gravid nu... er bare så skuffet og ked af det... kom nu med to fine streger

Kender godt følelsen af den skuffelse med en negativ test, MEN det er jo stadig meget tidligt i dit forløb, så den kan jo stadig nå at blive positiv. Slevom du testede positiv tidligt forrige gang er det jo ikke sikkert du gør det denne gang også.

for at den bliver positiv snart og et kæmpe

Anmeld

19. oktober 2012

ekebiv

naomi skriver:

Har også "altid" kunnet teste senest 4+0 men denne gang kunne jeg først 4+3 og kun med clear blue digital :-)

Anmeld

19. oktober 2012

naomi

Tak begge to.. Jeg må virkelig tage mig sammen nu og ikke teste før aller aller tidligst søndag.. Har bestilt en pakke med alm clearbluetests..

så meget for at den er der men jeg bare ikke kan teste for det endnu... 

Anmeld

19. oktober 2012

Karla

naomi skriver:

Øv, ventetiden er så uudholdelig

Jeg har været gravid to gange, hvor det så desværre begge gange er gået galt, men første gang havde jeg ingen symptomer, men testede positiv 3+3. Anden gang havde jeg symptomer i form af ømme bryster og kvalme samt murren i underlivet, og der kunne jeg først teste positiv 4+1. Så der er da stadig håb for dig endnu. for dig!

Anmeld

19. oktober 2012

naomi

Karla skriver:

Øv, ventetiden er så uudholdelig

Jeg har været gravid to gange, hvor det så desværre begge gange er gået galt, men første gang havde jeg ingen symptomer, men testede positiv 3+3. Anden gang havde jeg symptomer i form af ømme bryster og kvalme samt murren i underlivet, og der kunne jeg først teste positiv 4+1. Så der er da stadig håb for dig endnu. for dig!

Ej hvor ærgeligt det gik galt Har selv prøvet det tre gange men har den skønneste dejligste dreng nu (Som jo gerne snart må blive storebror) Så der er også håb for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.