Børnepenge/børnefamilieydelse udbetaling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kan man først se dem når det bliver morgen, og banken har opdateret sin netbank??? For jeg kan ikke se dem figurere i banken nu, selvom det i princippet er "idag" at de bliver udbetalt...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

anynom

Anonym skriver:

Kan man først se dem når det bliver morgen, og banken har opdateret sin netbank??? For jeg kan ikke se dem figurere i banken nu, selvom det i princippet er "idag" at de bliver udbetalt...???

Jeg plejer først at kunne se dem efter klokken 6 på den dag de bliver udbetalt. Men nu er min netbank også lukket fra 2-6 hvor de opdaterer osv.

Anmeld

19. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg kunne ikk se min lidt over midnat men her kl 2.30 var de gået ind

Anmeld

19. oktober 2012

chael

Vent nu til morgen. Man kan ikke se dem bare fordi kl. Er over 00,00. Og datoen er skiftet.

Hav nu lige lidt tålmodighed!!

Anmeld

19. oktober 2012

TeamRocket

Mine gik ind her kl 07 :-) fik nemlig en sms fra banken der vækkede mig, doh!! :-D

Anmeld

19. oktober 2012

TeamRocket

chael skriver:

Vent nu til morgen. Man kan ikke se dem bare fordi kl. Er over 00,00. Og datoen er skiftet.

Hav nu lige lidt tålmodighed!!

Hvis man glæder sig til de kommer er det da okay at være spændt og spørge her på baby :-) du er vel heller ikke vildt tålmodig i alle retninger altid vel ;-)

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis man glæder sig til de kommer er det da okay at være spændt og spørge her på baby :-) du er vel heller ikke vildt tålmodig i alle retninger altid vel ;-)

Jeg glædede mig i hvert fald meget til de kom! Var spændt på om det nu gik smertefrit efter at det er udbetaling Danmark der skulle stå for det fra idag af, og så trænger min datter rigtig meget til nye sko, så det skal vi ned og købe idag 

Anmeld

19. oktober 2012

Mor1012

Anonym skriver:

for første gang i laaaaaaaaaaang tid glæder jeg mig over at få børnepenge de børne penge vi får for emilie går ind på budget kontoen :/ men nu har vi jo den lille ny på 11 uger, og hendes behøver jo ik gå ind på budgetten endnu jaaaaaaaaaaaa

Anmeld

19. oktober 2012

TaAsJu

Vores er ikke gået ind endnu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.