Tullebukser - basismønster for begyndere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.147 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Skouboe

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Skifreaken

Jeg har netop købt et af dine mønstre, mon tullebuksernes når at komme op i dag også? Glæder mig til at modtage mønstret

Anmeld

19. oktober 2012

Skouboe

Skifreaken skriver:

Jeg har netop købt et af dine mønstre, mon tullebuksernes når at komme op i dag også? Glæder mig til at modtage mønstret

Jeg sender det om en halv time eller deromkring

Og ja, planen er at tullebukserne kommer op også. Jeg skal lige have rettet det sidste, og konverteret det, så engang i aften

Anmeld

19. oktober 2012

Nettemor

Fedt! glæder mig til du kommer med nogle fra str 98. Dog går Bassen stadig med ble så håber ikke de store bliver for tætte?

Anmeld

19. oktober 2012

Skifreaken

Skouboe skriver:

Jeg sender det om en halv time eller deromkring

Og ja, planen er at tullebukserne kommer op også. Jeg skal lige have rettet det sidste, og konverteret det, så engang i aften

Skønt!

Anmeld

19. oktober 2012

Skouboe

Nettemor skriver:

Fedt! glæder mig til du kommer med nogle fra str 98. Dog går Bassen stadig med ble så håber ikke de store bliver for tætte?

Nej, de kan sagtens bruges selvom de bruger ble, de er bare lidt slankere over hofterne, så de ikke ser "babyede" ud.

Anmeld

20. oktober 2012

Nettemor

Skouboe skriver:

Nej, de kan sagtens bruges selvom de bruger ble, de er bare lidt slankere over hofterne, så de ikke ser "babyede" ud.

Fedt Den glæder jeg mig til kommer Hvad tager du for dine mønstre?

Anmeld

20. oktober 2012

Skouboe

Nettemor skriver:

Fedt Den glæder jeg mig til kommer Hvad tager du for dine mønstre?

Indtil videre koster de 50 kr. På sigt vil der nok være nogle ser bliver billigere, fx hatte mv, men ellers kommer de til at ligge i den omegn.

Det er så for et PDF mønster man selv skal printe og klistre sammen, samt en udførlig syvejledning. Du kan se et halvfærdigt mønster her:  http://small-needles.blogspot.dk/2012/10/den-kreative-proces-er-ofte-ogsa-fast.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.