Uha jeg fik helt ondt i maven over de forhold som pigen og moren med den skæve døgnrytme havde..
Jeg tror ikke de kommer videre før de kan sove ordenligt om natten!
Da de sad og spiste aftensmad var moren ved at falde i søvn
Hun var så træt, at hun prøvede at overtale pigen til at bryde de nye regler, som lægen havde sat op (at vente med 2. portion til 20 min efter)
Pigen sidder og siger "moar! 20 min!" meget insisterende, men moren siger "nu skal vi jo også nå (..)", og prøver derved at få pigen til at omgå de nye regler, selvom hun er motiveret for at overholde det..
Så er det godt nok op ad bakke at være overvægtig som barn, hvis man selv er motiveret og ikke får opbakning hjemmefra 
Er ikke ude på at dømme moren, da jeg er overbevist om at hun sikkert er en god mor, som bare lever under meget vanskelige forhold, med en usund døgnrytme, og alene uden nogen til at tage over når hun bliver træt
Kender det fra mig selv, når jeg bliver træt springer jeg også over hvor gærdet er lavest.. Så hvorfor ikke arbejde på at moren får bedre vilkår, så barnet derved også får det godt igen.. tror det er det bedste der er at gøre for den familie: (
Anmeld