Ang. flytning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har gået i noget tid og tænkt på at flytte til næstved .. jeg bor ikke sammen med faderen til mit barn og han ser vores barn hver 14's dag. Skal han godkende at jeg flytter eller hvordan? Vi har fælles forældremyndighed.

Kan ikke rigtigt finde noget på statforvaltningens hjemmeside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har gået i noget tid og tænkt på at flytte til næstved .. jeg bor ikke sammen med faderen til mit barn og han ser vores barn hver 14's dag. Skal han godkende at jeg flytter eller hvordan? Vi har fælles forældremyndighed.

Kan ikke rigtigt finde noget på statforvaltningens hjemmeside

Han skal ikke godkende det, men have besked om flytningen senest 6 uger før i flytter så han kan nå at gøre indsigelser til statsforvaltningen hvis han ikke vil have i flytter..

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Han skal ikke godkende det, men have besked om flytningen senest 6 uger før i flytter så han kan nå at gøre indsigelser til statsforvaltningen hvis han ikke vil have i flytter..

Så han kan sagtens gøre så en flytning ikke kan lade sig gøre?

Og tak for svar!

Anmeld

18. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Så han kan sagtens gøre så en flytning ikke kan lade sig gøre?

Og tak for svar!

Kun hvis han har en virkelig god grund til det, og det har man sjældent.. Men han skal have mulighed for at gøre indsigelse, og overholder du ikke det, så kan du i allerværste tilfælde miste bopælen på barnet..

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Kun hvis han har en virkelig god grund til det, og det har man sjældent.. Men han skal have mulighed for at gøre indsigelse, og overholder du ikke det, så kan du i allerværste tilfælde miste bopælen på barnet..

Puha! Jeg vil jo ikke "fjerne" vores barn fra ham. 

Anmeld

18. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Puha! Jeg vil jo ikke "fjerne" vores barn fra ham. 

Nej nej, vil os bare fortælle dig at der altså er regler omkring det..

Her endte det med at jeg måtte tilbyde at betale alt transport da jeg flyttede tilbage ril min kæreste, for ellers ville min søns far gå igang med at gøre indsigelser til jeg blev så træt af det og blev i nærheden..

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Nej nej, vil os bare fortælle dig at der altså er regler omkring det..

Her endte det med at jeg måtte tilbyde at betale alt transport da jeg flyttede tilbage ril min kæreste, for ellers ville min søns far gå igang med at gøre indsigelser til jeg blev så træt af det og blev i nærheden..

Det er jeg også glad for, tak

Mmh hold da op

Anmeld

18. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Det er jeg også glad for, tak

Mmh hold da op

Jep, det er ikke altid sjovt med delebørn.. :/

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jep, det er ikke altid sjovt med delebørn.. :/

Nej bestemt ikke. Nu er det sådan her at faderen tit ynker.

- Han skulle have vores barn i morgen kl 10. Men fordi hans mobil er i stykker kan han ikke tage ham før kl 14.  og sådan er det hele veje igennem. Og han har haft fra fredag eftermiddag til søndagformiddag .. så han ser ham ikke meget i forvejen ..

Anmeld

18. oktober 2012

kiwiol

Når i har fælles forældremyndighed.. så skal far vel også skrive under på skole/institutions plads?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.