Udendørs med 1 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

twinny

Hej tøser.

Nu er drengene jo blevet 1 år  Og går.

Men hvad laver I med jeres børn, når i skal udendørs? altså jeg tænker legeplads eller noget i den stil? Det virker bare så ensformet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Hvem?

twinny skriver:

Hej tøser.

Men hvad laver I med jeres børn, når i skal udendørs? altså jeg tænker legeplads eller noget i den stil? Det virker bare så ensformet.

Vi er "heldige" i den forstand at vi bor på en stor nedlagt ejendom, så enten er vi i haven, ovre ved hestene ellers går vi meget tit ture i skoven med vores (meget) gamle hund, eller vi går en tur ovre til en bondemand og fodre køer, ellers kører farmand tit rundt i traktor (det kan jo holde drengene beskæftiget længe) eller så er vi med min far (han er maskinstationsejer) så drengene får tit og ofte ture i traktorer eller gummiged

Eller så smider jeg dem i klapvognen, hvis jeg trænger til at gå en tur i et lidt rask trav

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

Hvem? skriver:

Vi er "heldige" i den forstand at vi bor på en stor nedlagt ejendom, så enten er vi i haven, ovre ved hestene ellers går vi meget tit ture i skoven med vores (meget) gamle hund, eller vi går en tur ovre til en bondemand og fodre køer, ellers kører farmand tit rundt i traktor (det kan jo holde drengene beskæftiget længe) eller så er vi med min far (han er maskinstationsejer) så drengene får tit og ofte ture i traktorer eller gummiged

Eller så smider jeg dem i klapvognen, hvis jeg trænger til at gå en tur i et lidt rask trav

Uhh ja, selvfølgelig den med køerne. Vi har nemlig også køer her i nærheden.

Anmeld

18. oktober 2012

Julemusen

Her er sandkassen et hit lige pt:-) ellers går vi over til en andedam som ligger tæt på, en legeplads eller leger med hans gåbil :-)

Anmeld

18. oktober 2012

Hvem?

twinny skriver:

Uhh ja, selvfølgelig den med køerne. Vi har nemlig også køer her i nærheden.

Gør det, første gang spurtge jeg bare forsigtigt om det gjorde noget vi kiggede til køerne ind imellem og bondemanden syntes bare det er et hit, hver gang vi kommer

Og det kan man få meget tid til, at gå med

Anmeld

18. oktober 2012

serinasmor

twinny skriver:

Hej tøser.

vi var heldige at dengang boede vi i et område med rigtigt mange forskellige legepladser ... så vi besøgte bare nogle forskellige .. og sandkasser med sandlegetøj

så havde (har) hun en scooter .. kæmpe hit ..

vi gik tur og kiggede på naturen - snegle, blade, biller - alt muligt spændende  

vi gik ned for at fodre ænder .. eller op og kigge på heste i en nærliggende indhegning ... 

har ladet mig fortælle at byggepladser og maskiner er et hit hvis du bor i byen  

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

Kitty-Katten skriver:

Her er sandkassen et hit lige pt:-) ellers går vi over til en andedam som ligger tæt på, en legeplads eller leger med hans gåbil :-)

Her var sand også et hit. Men de er ikke så gode venner med det i øjeblikket. Da de ikke rigtig kan gå i det.

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

Hvem? skriver:

Gør det, første gang spurtge jeg bare forsigtigt om det gjorde noget vi kiggede til køerne ind imellem og bondemanden syntes bare det er et hit, hver gang vi kommer

Og det kan man få meget tid til, at gå med

tak det skal prøves.

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

serinasmor skriver:

vi var heldige at dengang boede vi i et område med rigtigt mange forskellige legepladser ... så vi besøgte bare nogle forskellige .. og sandkasser med sandlegetøj

så havde (har) hun en scooter .. kæmpe hit ..

vi gik tur og kiggede på naturen - snegle, blade, biller - alt muligt spændende  

vi gik ned for at fodre ænder .. eller op og kigge på heste i en nærliggende indhegning ... 

har ladet mig fortælle at byggepladser og maskiner er et hit hvis du bor i byen  

Mange tak. det må prøves.

Anmeld

18. oktober 2012

Kofoed.

Ovre ved dp mor er hendes tre trappe trin bare fantastisk underholdning, op og ned og igen og igen...... Ellers bar studere græs og gå ture, både "selv"men også i vogn. Man kan også tage legetøj med ud, fx en kande og kopper, så fylder vi sand i og hælder op osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.